يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مردان اوکراینی از خدمت سربازی فرار می‌کنند

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 858489
تعداد اوکراینی‌هایی که مایل به انجام خدمت سربازی هستند در طول ۲۰ ماه از زمانی که روسیه حمله خود را آغاز کرد، کاهش یافته است. والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، به دنبال تغییر این روند است.
مردان اوکراینی از خدمت سربازی فرار می‌کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، والری زالوژنی در مصاحبه با اکونومیست این موضوع را مطرح کرده و گفت: ماهیت طولانی جنگ، فرصت‌های محدود برای جابجایی سربازان در خط تماس، خلاهای قانونی که به نظر می‌رسد از نظر قانونی به شما اجازه دهند از خدمت فرار کنید، انگیزه شهروندان را برای خدمت در ارتش کاهش می‌دهد.

"آندری کوزینچوک"، روانشناس نظامی که در خط مقدم به عنوان یک افسر نظامی فعالیت کرده ارزیابی خود را از وضعیت جنگ اینگونه بیان کرد: ما در خط مقدم با کمبود نیرو روبرو هستیم. آنها می‌میرند، اجسادشان تکه‌تکه می‌شود، بیمار یا پیر می‌شوند.

سه سرباز در گردان من را به خاطر اینکه ۶۰ ساله شدند،‌ به خانه برگرداندند. من هم اکنون در بیمارستان هستم. اینها باعث می‌شود تا تعداد سربازان کم شود. بدون سرباز، ما نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم حتی اگر پهپادهای مدرن، تانک و جنگنده‌های مدرن را هم در اختیار داشته باشیم. آنها را سربازان هدایت می‌کنند.

انگیزه دادن به سربازان بعدی اوکراین
دولت اوکراین به دنبال راه‌هایی برای خوشایندتر کردن ثبت نام در خدمت سربازی است. وزارت تحول دیجیتال یک پروژه آزمایشی "بسیج هوشمند" ارائه کرده تا به اوکراینی‌ها اجازه دهد خودشان به دنبال نقش‌های نظامی باشند.

"میخائیلو فدوروف"، معاون نخست وزیر اوکراین که ناظر این پروژه است، گفت: شخصی تصمیم می‌گیرد پهپادها را کنترل کند یا حتی به طور کلی در یک واحد پهپادهای نظامی خدمت کند. شما می‌توانید یک مهندس رزمی یا یک راننده باشید. همه نقش‌ها موجود است. مهمترین چیز این است که اگر درخواست بدهید و در آزمون‌ها قبول شوید، آموزش خواهید دید و به طور قطع در یک شرکت پهپادهای نظامی قرار خواهید گرفت. شما قطعا نقشی را که برای آن درخواست کرده‌اید، دریافت خواهید کرد.

مردان اوکراینی از خدمت سربازی اجباری فراری هستند
زالوژنی که وعده آموزش نظامی تحت نظارت پرسنل ارشد را مطرح کرده، گفت: ما همچنین برنامه آموزشی رزمی را معرفی می‌کنیم که شامل قرار دادن پرسنل تازه وارد و آموزش دیده در یگان‌های با تجربه خط مقدم برای آماده‌سازی آنهاست.

"آندری کوزینچوک"، روانشناس نظامی بر این باور است که این روند باعث انگیزه پیوستن غیرنظامیان به ارتش می‌شود.

وی افزود: من به زور و اجبار اصلا اعتقادی ندارم. می‌توانیم به مردم بفهمانیم که هویت یافتن با دولت و داشتن حق انتخاب چقدر مهم است. اگر کسی این را بفهمد و آن را بخواهد، برایش می‌جنگد.

آموزش جدید برای اوکراینی‌هایی که به سن سربازی رسیده‌اند
یکی از ایده‌های افزایش جذب نیروی انسانی برای خدمت سربازی این است که به آنها توضیحات کامل مزایا و معایب داده شود.

بر اساس اعلام وزارت دفاع اوکراین، این کشور قرار است از یک رویکرد "انسان محور" برای توسعه سیستمی موثر برای به خدمت گرفتن افراد متخصص و پرسنل با انگیزه برای نیروهای مسلح بهره بگیرد. این سیاست جدید شامل آموزش و پیشرفت افراد متخصص و برابری جنسیتی است.
https://jahannews.com/vdcjooeohuqeixz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjooeohuqeixz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *