شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی ۱۲۰۰ میلیاردی

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 858177
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش یک هزار و دویست میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی ۱۲۰۰ میلیاردی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی  رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان داشت: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده پرونده‌ای با موضوع اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی دریافت و در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برابر بررسی‌ها و تحقیقات میدانی مشخص شد که متهم این پرونده برخلاف قوانین و مقررات اقدام به دریافت مبلغ یک هزار و دویست میلیارد ریال از بانک‌ها در یکی از استان‌ها کرده و تسهیلات دریافتی را در محلی غیر از محل اختصاص یافته هزینه کرده و باعث اتلاف منابع شده است، بیان داشت: با انجام اقدامات فنی متهم در شهر تهران دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، خاطر نشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده تمامی املاک خریداری شده متهم شناسایی و توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی و اینکه این پلیس در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است و نیازمند همراهی مردم شریف است، افزود: هموطنان محترم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.
https://jahannews.com/vdcd5j0j5yt0kf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5j0j5yt0kf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این همه بریز و بپاش و خودروها و املاک و ویلاهای آنچنانی از عرق جبین بدست نیامده