جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

نتانیاهو: دنبال اشغال یا حکمرانی بر غزه نیستیم

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 858056
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفت که این رژیم دنبال فتح، اشغال یا حکمرانی بر غزه نیست.
نتانیاهو: دنبال اشغال یا حکمرانی بر غزه نیستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز گفت اسرائیل به دنبال فتح، اشغال یا حکمرانی بر غزه نیست اما در صورت لزوم به ورود «نیروهایی معتبر» به این منطقه نیاز وجود خواهد داشت. 

نتانیاهو چند روز پیش از این گفته بود که اسرائیل برای مدت نامعلومی اداره مسائل امنیتی در غزه را به عهده خواهد داشت. این اظهارنظر انتقادهای گسترده از رژیم صهیونیستی را به همراه داشت. 

نتانیاهو در مصاحبه‌ای روز پنجشنبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز مدعی شد: «ما دنبال فتح غزه نیستیم؛ دنبال اشغال غزه نیستیم و دنبال حکمرانی بر آن هم نیستیم.» وی اضافه کرد: «بنابراین لازم است ما نیروی معتبری داشته باشیم که در صورت لزوم وارد غزه شده و قاتلان را می‌کشند. این چیزی است که از ظهور مجدد سازمانی مانند حماس جلوگیری خواهد کرد.» 
ادعاهای نتانیاهو در حالی مطرح شده که بسیاری از ناظران بین‌المللی هدف اعلام‌شده رژیم صهیونیستی برای «نابودی حماس» را هدفی غیرواقع‌بینانه و تو‌هم‌آلود توصیف می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcjioeomuqeiyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjioeomuqeiyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ولی ما به دنبال آزارسازی مسجدالاقصی هستیم. وسلام