جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

موسسه «حامیان غزه» به ثبت رسید

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 856991
موسسه «حامیان غزه» به همت اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم غزه به ثبت رسید.
موسسه «حامیان غزه» به ثبت رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، ابوالفضل نصیری مدیر کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و نیاز حمایت از مردم مظلوم غزه، این اداره کل با دستور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اقدام به تأسیس «مؤسسه حامیان غزه» برای حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم غزه کرده است.

وی افزود: مجموعه خانواده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مردم بیگناه و مظلوم غزه در این مؤسسه حمایت کرده و دوشادوش مردم شریف ایران در این امر مقدس سهیم هستند.

گفتنی است؛ برنامه رونمایی از مؤسسه حامیان غزه با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورخ ۱۳ آبان رأس ساعت ۱۳ در سالن شهید سلیمانی واقع در ساختمان مرکزی ثبت اسناد و املاک کشور ضلع شمالی پارک شهر برگزار می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdcf1vdcyw6dt1a.igiw.html
jahannews.com/vdcf1vdcyw6dt1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *