پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۲

یادداشت حاج حسین سازور برای حزب الله

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 857932
خدایا به حزب‌اللهی‌های مقرب درگاهت، ما را به این صفات و حسنات اخلاقی، مزین و نورانی قرار ده و لباس فاخر حزب‌اللهی که لباس زیبای شهادت است را بر قامت همه آرزومندان عضویت در حزبت بپوشان.
لباس فاخر حزب‌اللهی‌ها
به گزارش جهان نيوز، حاج حسین سازور، رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس، ذاکر با اخلاص اهل بیت(ع) و مداح هیئت موج الحسین(ع) در یادداشتی نوشته است:

«بنام خدایی که حزبش، حزب‌الله است.»

افتخار همه آزادیخواهان، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، بودن در حزب خداست.

آنهایی که در برابر ظالمین عالم اهل قیامند، آنهایی که با مال و جان و آبرو، خود را فدا می‌کنند، تامردمانشان سربلند باشند، آنهایی که خود را نمی‌بینند و فقط خدا را می‌بینند، آنهایی که از دعوت به خدا خشنود و از دعوت به خود متنفرند، آنهایی که هرچه دارند را، از خدا می‌دانند و خود را فقیر می‌پندارند، آنهایی که عبادت و اطاعت را در گمنامی می‌دانند و از شهرت بیزارند، آنهایی که در اصول و اعتقادات چون کوه مستحکمند و با گذر زمان رنگ عوض نمی‌کنند، آنهایی که با اعتقاد راسخ به باورهای اعتقادی، در برابر هرزه گویان و یاوه سرایان، از شنیدن تندرو بودن، انقلابی بودن، بسیجی بودن، دهه شصتی بودن، حزب اللهی بودن و... ترسی ندارند و خجالت‌زده نیستند، آنهایی که حرف حق می‌زنند و از اعتقادات و اصول و فروع دین و از دست آورد مجاهدان و شهداء شجاعانه دفاع می‌کنند و ترسی از تنها شدن و بی‌دوست و رفیق شدن ندارند، و خلاصه ...آنهایی که، برای عمل و بیان اعتقادات و کار برای خدا، خود را بدهکار می‌دانند و برای خود شأن و جایگاهی متصور نیستند که طلبکار باشند و دهها ویژگی و خصلت دیگر، اینان در صورت و سیرت، در حزب خدایند و مفتخر به مقام رفیع حزب‌اللهی.

خدایا به حزب‌اللهی‌های مقرب درگاهت، ما را به این صفات و حسنات اخلاقی، مزین و نورانی قرار ده و لباس فاخر حزب‌اللهی که لباس زیبای شهادت است را بر قامت همه آرزومندان عضویت در حزبت بپوشان.

یاعلی
روضه‌خوان آل‌الله و خاک پای حزب‌اللهی ها

عبدالحسین سازور
۱۴۰۲/۸/۱۶
https://jahannews.com/vdcbfzbw5rhbs9p.uiur.html
jahannews.com/vdcbfzbw5rhbs9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنده باشی
شیر مردیه حاج حسین
همیشه پای کار - وسط میدان
شجاع ولایی امام حسینی
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خداوند بر حاج حسین سازور و مردان و زنان باغیرت . دم همه بچه حزب الهی ها که اگر نبودند باید به زبان انگلیسی و یا عبری حرف می زدیم و بردگی اجانب انگلیس و آمریکا را می کردیم ؛ گرم باشد. ان شاء الله