سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۳
حاج حسین سازور، مداح اهل بیت(ع):

صراط مستقیم همان راهی است که رهبرانقلاب طی می‌کنند/ نمی‌توان روضه خواند ولی بگوییم سیاسی نیستیم و از مظلومان جهان نگوییم/ آبروی حاصل از دستگاه سیدالشهداء(ع) باید خرج جبهه حق شود

دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 856583
این مداح اهل بیت گفت: چرا عده‌ای آدرس غلط می‌دهند و می‌گویند آنها سنی هستند، این دلیل می‌شود؟ چرا عده‌ای جبهه باطل را بزرگ می‌کند و جبهه حق را خوار می‌کند
صراط مستقیم همان راهی است که رهبرانقلاب طی می‌کنند/ نمی‌توان روضه خواند ولی بگوییم سیاسی نیستیم و از مظلومان جهان نگوییم/ آبروی حاصل از دستگاه سیدالشهداء(ع) باید خرج جبهه حق شود
به گزارش جهان نيوز، گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه ۸ آبان‌ماه در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.

حسین سازور مداح اهل بیت(ع) در این مراسم ابتدا شعرخوانی داشت و پس از آن گفت: تابلویی که جهان مقابل همه قرار داده است، جایی برای کسی باقی نگذاشته است. صدای اعتراض مردم جهان با هر دین و مسلک علیه جبهه دشمن بلند است. فطرت خدایی مردم جهان آنان را به اعتراض واداشته است اما در این بین طبقات خاص دنیا مانند دانشمندان، سیاستمداران و افراد خاص وظایف مهمی دارند که می‌توانند با مواضع خود جبهه حق را تقویت کنند یا کمک کار جبهه باطل باشند.

وی ادامه داد: امروز روز امتحان تمام اقشار جامعه است. امروز مؤثرترین اقشار جامعه وظایف سنگینی دارند. این افراد ممکن است خاسته یا نخاسته آب در آسیاب دشمن بریزند. ما امروز چگونه درباره وقایع بعد از وفات پیامبر، غربت امام حسن و عاشورا قضاوت می‌کنیم؟ چگونه لعنت می‌کنیم افرادی را که غربت و مظلومیت جبهه حق را دیدند یا بی‌تفاوت سکوت کردند یا به جبهه باطل پیوستند. در آینده درباره ما هم همین قضاوت‌ها خواهد شد.

سازور تصریح کرد: رهبری فرمودند دنیا در پیچ تاریخی قرار دارد. وارثان تمام جنایتکاران گذشته در آمریکا و رژیم صهیونسیتی خلاصه شده است، چگونه می‌توان در برابر آن سکوت کرد یا جبهه حق را به بهانه واهی تضعیف کرد. آیا جنایت آمریکا در جای جای دنیا ظلم بین نیست مگر امام زمان با ظلم مقابله نمی‌کند؟


این مداح اهل بیت گفت: چرا عده‌ای آدرس غلط می‌دهند و می‌گویند آنها سنی هستند، این دلیل می‌شود؟ چرا عده‌ای جبهه باطل را بزرگ می‌کند و جبهه حق را خوار می‌کند و علاوه بر تبلیغ این گزاره‌های غلط، نسخه سازش را می‌پیچیند. دوران استقامت پیامبر در بعثت، دوران خانه نشینی امیرالمؤمنین، دوران غربت امام حسن(ع)، دوران درس آموز عاشورا، دوران مبارزات حضرت زهرا(س) با اندک یاران باقیمانده برای ما تماماً درس است.

وی ادامه داد: با تمام اعتقاد و یقین می‌گویم که امروز صراط مستقیم همان راه و شیوه‌ای است که رهبر انقلاب طی می‌کنند. آیت‌الله حسن زاده آملی می‌فرمود گوشتان به دهان حضرت خامنه‌ای باشد که او گوشش به دهان امام زمان(عج) است.

سازور گفت: امروز جهاد تبیین در جبهه‌های متعدد وظیفه شرعی، قانونی و عشقی برای ماست. ما در جبهه و مسیر رهبر انقلاب از انحراف‌ها به دور خواهیم بود.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: افراد بسیاری در فتنه‌ها و آشوب‌ها مغلوب شدند و به دامن غرب رفتند که حتی در این میان می‌توان از مرجع تقلید هم نام دارد. شیطان مسؤولیت، شیطان طلبکاری از انقلاب، شیطان جمعیت، شیطان متنفذین از جامعه و ... همه در کار هستند تا ما هم از جدا افتادگان انقلاب شویم.

وی گفت: نمی‌توان امروز روضه خواند و بگوییم سیاسی نیستیم و از مظلومان جهان نگوییم. آنچه از آبرو و ... در دستگاه سیدالشهدا(ع) به دست آوردیم اگر خرج دفاع از حق نشود، خرج شیطان خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcc4eq412bqpp8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4eq412bqpp8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ا
Denmark
روح سردار بزرگ اسلام و ایران؛ حاج قاسم عزیز شاد و قرین رحمت الهی باشد که فرموده‌ بودند بیش از ۹۰ درصد مردم فلسطین، سُنی هستند ولی ما از آنها حمایت و پشتیبانی و همکاری می‌کنیم و حتی اگر کسی از آنها به اجبار بگوید که شیعه می‌شود، با او کار نمی‌کنیم.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا قوت
این همه غلط املایی تو چند خط! دقت کن برادر!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
سر که نه در راه عزیزان رود
بار گرانست کشیدن به دوش