سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11 Jun 2024
 
۰

طوفان الاقصی؛ افزایش شمار کشته‌های اسرائیلی به ۱۵۳۸ نفر

دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 856561
تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار کشته‌های اسرائیلی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز، به 1538 نفرافزایش یافته است.
افزایش شمار کشته‌های اسرائیلی به ۱۵۳۸ نفر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه،۳۰ اکتبر)، در بیست و سومین روز عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، از افزایش شمار کشته‌های اشغالگران خبر داد.

خبرگزاری آناتولی با انتشار این خبر نوشت: بر اساس این گزارش، از آغاز طوفان الاقصی در هفتم اکتبر جاری تا به امروز، بیش از ۱۵۳۸ اسرائیلی کشته شده‌اند.

شب گذشته (یکشنبه، ۲۹ اکتبر)، «دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان کشته شده از اول اکتبر تاکنون به ۳۱۱ نفر خبر داد. پیش از این، شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی ۲۷۰ نفر اعلام شده بود. این به آن معناست که از زمان آغاز عملیات‌های زمینی محدود ارتش اشغالگر برای نفوذ به نوار غزه از دو روز پیش تاکنون، ۴۱ نظامی اشغالگر به هلاکت رسیده‌اند. هرچند که ارتش اشغالگر به صراحت اعلام نکرده که این افزایش کشته‌ها به عملیات زمینی علیه غزه باز می‌گردد و اطلاعات لازم در این خصوص را علنی نمی‌کند.

هگاری شب گذشته اعلام کرد: شمار کشته‌های نظامی ارتش اسرائیل و افسران آن از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۳۱۱ تن رسیده است. شمار افراد ربوده شده اسرائیلی در نوار غزه (اسرای اسرائیلی) نیز ۲۳۹ تن است.

این در حالی است که در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و بیش از ده سال محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس در هفتم اکتبر(۱۵ مهر) عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد. این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم به شمار می‌رود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.
https://jahannews.com/vdciqqavzt1aww2.cbct.html
jahannews.com/vdciqqavzt1aww2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *