يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعضاء هیأت علمی جایزه جلال معرفی شدند

يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 856490
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی جداگانه اعضای هیأت‌علمی شانزدهمین دوره «جایزه ادبی جلال آل‌احمد» منصوب کرد.
اعضاء هیأت علمی جایزه جلال معرفی شدند
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای سیدمهدی زرقانی، خسرو باباخانی، گلعلی بابایی، گلستان جعفریان، بهناز ضرابی‌زاده، ساسان ناطق، احمد یوسف‌زاده، وجیهه سامانی و  فرانک جمشیدی را به‌ عنوان اعضای هیأت علمی شانزدهمین دوره «جایزه ادبی جلال آل‌احمد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

«بنا به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در زمینه ادبیات داستانی، به موجب این حکم، به‌عنوان «عضو هیأت علمی» شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب می‌شوید.

شایسته است بر اساس وظایف مندرج در آیین‌نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص این جایزه، اقدامات مقتضی را به نحو احسن، به عمل آورید.»

پیش از این نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی گلعلی بابایی را به‌عنوان دبیر علمی شانزدهمین دوره «جایزه ادبی جلال آل‌احمد» منصوب کرده بود.
https://jahannews.com/vdcjhmeoyuqeixz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhmeoyuqeixz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *