يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

بیش از ۷۰۰ هزار تبعه از کشور خارج شدند

سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 855768
از ابتدای سال ۷۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور خارج شدند.
بیش از ۷۰۰ هزار تبعه از کشور خارج شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از مناطق مرزی استان گلستان اظهار داشت: با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی در آب‌های جنوبی کشور، از قاچاق ۱۸ میلیون لیتر انواع سوخت کشف و ضبط شد.

وی افزود: با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اپتیکی و آموزش نیرو‌های متخصص مرزبانی، امنیت حاکم بر مرز‌های کشور در شرایط پایداری قرار دارد.

سردار گودرزی تصریح کرد: پایش تصویری مرزی در مناطق مختلف کشور در حال انجام است و در این راستا از انواع ابزار‌های جدید مانند دوربین‌های پیشرفته حرارتی، پهپاد‌ها و هلی شات استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در این هفت ماه نخست سال ابتدای سال ۷۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور خارج شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، بیش از ۴۳ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده که عموما مواد مخدر صنعتی است. همچنین با تلاش‌های نیرو‌های مرزبانی، در همین مدت ۱۶ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی تاکید کرد: برای تقویت مرزبانی دریایی در گلستان، شناور ۶۰ فوتی حیدر از امروز در آب‌های سرزمینی این استان قرار خواهد گرفت.
https://jahannews.com/vdcg3n977ak9nu4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3n977ak9nu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Romania
از در بیرون میروند از پنجره داخل میشوند باید اون افرادی که بخاطر پول اینها را غیر قانونی وارد میکنند به صلابه کشید
Iran, Islamic Republic of
سردار میشه بفرمایید در این مدت چندصد هزار هم وارد ایران شده اند؟!