يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مراسم تجلیل از کشتی‌گیران؛ از حضور با تاخیر یزدانی تا توصیه پیشکسوتان برای المپیک

دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 855706
فدراسیون کشتی از مدال آوران کشتی ایران در رقابت‌های جهانی صربستان تقدیر کرد.
تقدیر از ملی‌پوشان کشتی/ آقای داماد با تأخیر آمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مدال‌آور مسابقات جهانی صربستان در حالی برگزار شد که حسن یزدانی که روز گذشته به جرگه متاهلین پیوسته بود، با تاخیر آمد.

* پس از حضور یزدانی، علیرضا دبیر اعلام کرد که داماد آمد و همه به افتخار او دست زدند.

* محمدرضا گرایی ملی‌پوش فرنگی کشورمان هم در مراسم غایب بود. 

* پژمان درستکار نیز با تاخیر به سالن آمد.

* پس از صحبت‌های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بزرگان کشتی کشورمان به بیان نقطه نظرات‌شان پرداختند‌.

* منصور بزرگر پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: خوشحالم از الان با وجود اینکه خیلی دیر شده است به فکر المپیک هستید. البته ما هیچ وقت برخلاف کل دنیا المپیکی فکر نمی‌کنیم زیرا آنها پس از المپیک برای ۴ سال بعد فکر می کنند. 


* ابراهیم جوادی دیگر پیشکسوت کشتی در مراسم امروز عنوان کرد: هیچ وقت ما با برنامه جلو نرفتیم. من با وجود ۴ طلای جهان، مدال طلای المپیک ندارم و ای کاش آنها را نداشتم اما طلای المپیک داشتم. البته ناگفته نماند یک برنز دارم و قهرمان المپیک را هم ۸ بر ۲ بردم. شما جوانان هم چشم روی هم بگذارید، ۱۰ سال می‌گذرد‌‌. از الان فکر المپیک باشید و باید بیشتر توجه کنید. به قبل و بعد کاری نداریم اما امیدواریم با سربلندی از المپیک بازگردید. وقتی با مدال بازگردید، همه در جامعه خوشحال می شوند. امیدوارم با موفقیت بازگردید.

* رحیم علی‌آبادی هم توصیه‌هایی به کشتی‌گیران داشت. وی اظهارداشت: مدال های شما پویایی و لذت بردن جامعه را نشان می‌دهد اما نباید از آن سوء استفاده شود. نظر من این است که کمیته المپیک، فدراسیون و وزارت ورزش پرونده‌ای برای این قهرمان‌ها داشته باشند. سال‌ها در جهانی، آسیایی و المپیک مدال گرفتم اما حقوقم با آن برنامه ورزشی نمی‌خواند. مجبور بودم روزها کار کرده و شب‌ها ورزش کنم. الان می‌بینم وقتی قهرمانان ما پس از مدال‌گرفتن به تهران می‌آیند، برای یک عده‌شان فقط پدر و مادرشان به فرودگاه می‌آیند و برای برخی دیگر صف‌های ۱۰ کیلومتری بسته می‌شود‌. امیدوارم به قهرمانان بیشتر محبت شود‌.
https://jahannews.com/vdciuwavqt1awy2.cbct.html
jahannews.com/vdciuwavqt1awy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *