دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سردار فدوی: سپاه ۱۰ هزار روستا را آبرسانی می‌کند

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 854947
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از اجرای طرح‌های آبرسانی توسط سپاه در سراسر کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود که به ۱۰ هزار روستا آبرسانی شود.
سردار فدوی: سپاه ۱۰ هزار روستا را آبرسانی می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار علی فدوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان از اقدامات جهادی و زیرساختی و همچنین محرومیت زدایی سپاه در سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی با همکاری وزارت نیرو، در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در این زمینه در سراسر کشور به خصوص مناطق محروم و روستایی انجام شده است، افزود: پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار روستای کشور تا پایان سال جاری آبرسانی شود.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه سمنان در زمره استان‌های خشک با مشکلات حوزه آب است، تاکید کرد: سپاه اقداماتی مانند انتقال بین حوضه‌ای آب را در دستور کار قرار داده است.

فدوی با بیان اینکه روش‌های مختلف در زمینه تأمین آب پایدار از جمله انتقال آب بین حوضه‌ای، شیرین کردن آب دریا و سپس انتقال به نقاط مختلف کشور مطرح است، گفت: در راستای تأمین آب تلاش‌های جدی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، افزود: برخی روش‌های انتقال آب و شیرین سازی در برخی نقاط کشور در دست اجرا است که امیدواریم بتوانیم در سمنان نیز موارد را بررسی کنیم.
https://jahannews.com/vdceee8vfjh8noi.b9bj.html
jahannews.com/vdceee8vfjh8noi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *