چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

وزیر ارشاد: مردم زبان گویای فلسطین باشند

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 854517
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به این موضوع که شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی توسط خودشان آغاز شده است، از مردم خواست تا رسانه‌ای در جهت نشان دادن حقانیت و مظلومیت فلسطینی‌ها باشند.
وزیر ارشاد: مردم زبان گویای فلسطین باشند
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی، که صبح امروز ۲۲ مهرماه برگزار شد، ضمن اشاره به شروع فعالیت رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه اظهار کرد: سر آغاز اشغال فلسطین و شروع دولت نامشروع صهیونیستی سابقه‌ای بیش از صد سال دارد و از همان روزها مردمان مظلوم فلسطین با رژیم غاصب در نبرد هستند. 

وی ادامه داد: عزالدین قسام در دهه ۳۰ میلادی فعالیت ضد صهیونیستی داشته است و می‌بینیم که امروز این گردان‌ها در فلسطین این اسم را با افتخار روی گردان‌ها و عملیات‌های ضدصهیونیستی خود گذاشته و علیه این رژیم کودک‌کش صف‌آرایی کرده و افتخارآفرینی می‌کنند. 

اسماعیلی تصریح کرد: صهیونیست‌ها با قتل، کشتار، تجاوز و اشغال، ۷۵ سال گذشته را طی کردند، اما شاهدیم که امروز رژیم غاصب صهیونیستی در حضیض ذلت قرار گرفته است. 

وی با تاکید بر اینکه، دوره سلطه رسانه‌های غربی به پایان رسیده است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در کنار از دست دادن حیثیت سیاسی، حیثیت اجتماعی و فرهنگی خود را نیز از دست داده است. این بی‌آبرویی برای رژیم صهیونیستی به واسطه خبرنگاران و رسانه‌های مردمی صورت گرفته است و دیگر این رژیم نمی‌تواند به کمک چند رسانه چهره زشت خود را پنهان کند. 

وزیر فرهنگ تصریح کرد: ما امروز اعلام می‌کنیم که در کنار مقاومت فلسطین و داغدار کودکان غزه هستیم و به زودی در سرزمین مادری فلسطینی‌ها در بیت‌المقدس عزیز اجماع بزرگ مسلمان صورت می‌گیرد. 

اسماعیلی همچنین در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با تاکید بر نقش رسانه‌ها در اعلام مظلومیت مردم فلسطین، گفت: امروز خیلی از افراد در صحنه رسانه حضور دارند؛ در کنار خبرنگاران و اصحاب رسانه، مردم به عنوان خبرنگار افتخاری آماده این حضور هستند.
 
وی در عین حال تصریح کرد: ما در وزارت فرهنگ تلاش می‌کنیم با ایجاد تشکل‌های خبری نسبت به این امر اهتمام داشته باشیم.
https://jahannews.com/vdchzkn6q23nmmd.tft2.html
jahannews.com/vdchzkn6q23nmmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *