سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

تایید کشته‌شدن ۱۱ آمریکایی در عملیات «طوفان الاقصی»

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 853978
رئیس‌جمهور آمریکا با تایید کشته‌شدن یازده شهروند این کشور در جریان عملیات حماس، گفت که احتمالا چند آمریکایی نیز اسیر شده‌اند.
تایید کشته‌شدن ۱۱ آمریکایی در عملیات حماس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در ادامه جمع‌آوری و شناسایی اجساد صهیونیست‌های به هلاکت رسیده توسط رزمندگان مقاومت در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی»، کشته‌شدن اتباع آمریکایی تایید شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، «جو بایدن»‌ رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه گفت: «متاسفانه مطلع شده‌ایم که حداقل ۱۱ شهروند آمریکایی در میان کشته‌شدگان بودند».

بایدن همچنین افزود: «شهروندان آمریکایی احتمالاً در میان افرادی هستند که توسط حماس نگهداری می‌شوند و من به تیم خود دستور داده‌ام تا در مورد بحران گروگان‌گیری اقدام کنند».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.
https://jahannews.com/vdchqxn6623nmwd.tft2.html
jahannews.com/vdchqxn6623nmwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
تيم بحران گروگانگيري تو هم هيچ غلطي نمي تواند بكند .مراقب باش خودشون اسير نشن!!؟