شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۳

آمریکا ناو خود را به فلسطین اشغالی نزدیک می‌کند

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 853802
منابع خبری مدعی شدند همزمان با تشدید درگیری بین نیروهای حماس با ارتش رژیم صهیونیستی، نیروی دریایی آمریکا در منطقه قصد دارد تعدادی از ناوهای خود را به فلسطین اشغالی نزدیک کند.
آمریکا ناو خود را به فلسطین اشغالی نزدیک می‌کند
به گزارش جهان نيوز، منابع خبری شبانگاه یکشنبه به وقت تهران مدعی شدند که همزمان با تشدید تنش بین نیروهای حماس با ارتش رژیم صهیونیستی، ناوگان نیروی دریایی آمریکا در منطقه قصد تحرکاتی را دارد.

به گزارش منابع خبری، ارتش آمریکا قصد دارد کشتی‌های نیروی دریایی و هواپیماهای نظامی خود را به عنوان حمایت از   تل‌آویو به فلسطین اشغالی نزدیک‌تر کند.

در رویدادی دیگر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته، تلفنی با یکدیگر درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی گفت‌وگو کردند.

بر اساس اعلام دفتر نتانیاهو، بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی، حمایت خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده است. بایدن و نتانیاهو روز گذشته نیز تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کرده بودند.

شاخه نظامی حماس روز شنبه بزرگترین حمله سال‌های اخیر را علیه قوای صهیونیستی انجام داد. صبح شنبه، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.
https://jahannews.com/vdcdzs0jxyt0kj6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzs0jxyt0kj6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند ناوها فقط يه كمي نزديك مي شوند در تيررس موشك ها بيان غرق مي شن
ناوها فقط يك مترسك هستند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دیگه گذشت زمانی که امریکا با اوردن ناو ورق رو برمیگردوند..