دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

دیدار سپاهان-الاتحاد برای مسائل امنیتی برگزار نشد

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 853194
دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص عدم برگزاری مسابقه سپاهان و الاتحاد عربستان توضیحاتی ارائه داد.
دیدار سپاهان-الاتحاد برای مسائل امنیتی برگزار نشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، هدایت ممبینی درباره لغو بازی سپاهان ایران- الاتحاد عربستان گفت: خودم در اصفهان بودم و صحبت‌هایی که با ناظر بازی و نماینده امنیتی بازی داشتم. شرایطی که آنها انتظار داشتند، میسر نشد. آنها مکاتباتی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند و در نهایت به دلیل برخی مسائل امنیتی بازی برگزار نشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که نتیجه این بازی چه خواهد شد، گفت:

نباید قضاوت کنیم. اجازه بدهید رکن قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرد. ناظران با هماهنگی AFC و مکاتباتی که داشتند تصمیم گرفتند، بازی برگزار نشود.

ممبینی درباره ناکامی تیم فوتبال امید ایران  و باخت مقابل هنگ‌کنگ در حالی که انتظار حداقل کسب مدال برنز بود، عنوان کرد: انتظار ما هم همین بود. هنگ‌کنگ تیم مطرحی نبود.

البته فوتبال همه کشورها در حال پیشرفت است و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت.

این یکی از جذابیت‌های فوتبال است که گاهی اوقات تیم ضعیف، می‌تواند مقابل تیم قوی‌تر برنده شود. در بخش امید و سطح  پایه باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. کشورهای  آسیایی در بخش مشغول سرمایه‌گذاری زیادی هستند. هر چند 18 تیم ملی کشور هیچ کم  و کسری نداشته اما ما باید ضعف‌های خودمان را بپذیریم. در زیرساخت‌ها و حق پخش باید بهتر عمل و به فدراسیون فوتبال بودجه بیشتری تزریق کنیم. اگر در فوتبال با این سرعت وارد رقابت‌ها شویم، با مشکل مواجه می‌شویم. هر چند نفرات این تیم پتانسیل بالایی داشتند و در آینده می‌توانند در تیم بزرگسالان بازی کنند. آنها در رقابت‌های انتخابی المپیک هم با بدشانسی حذف شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال چقدر در نتایج تیم فوتبال امید و ناکامی این تیم سهم داشته است، عنوان کرد: اگر بخواهیم بگوییم صددرصد درست عمل کردیم که اینطور نیست. به هر حال  نقاط ضعفی هم داریم اما برای تیم امید در سه یا چهار ماه گذشته هر چه خواستند فراهم کردیم. از تورنمنت عراق، اردوی ترکیه و ... هر چه در توان  فدراسیون بود، انجام دادیم. برای کارهای مهمتر زمان بیشتری نیاز داریم و باید صبرمان و سطح بودجه را بالاتر ببریم تا بتوانیم در سطح قاره آسیا در کورس قهرمانی همه رده‌ها باقی بمانیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به گلایه مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی بازی‌های آسیایی هانگژو از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بابت خروج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم فوتبال امید، گفت: آقای تاج در کنار تیم بود و زمان زیادی برای این تیم گذاشت و نشان داد چقدر این تیم برایش مهم است. طبق توافقاتی که صورت گرفت و از آنجا که پرسپولیس با الدحیل بازی مهمی داشت، ضمن اینکه مسابقات هانگژو در ایام فیفا دی نبود، بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم خودشان در قطر بازگشتند. همزمان لیگ قهرمانان آسیا، لیگ داخلی و بازی‌های  تیم امید را در پیش داریم و این مسئله کار را سخت کرده بود و چاره دیگری نبود. هر تصمیمی می‌گرفتیم تبعاتی داشت و  تصمیم گرفته شده، تصمیم جمعی بود.

ممبینی درباره آخرین وضعیت اسپانسر فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسپانسر بسته شده اما درباره رونمایی هر وقت دوستان در بخش بازاریابی اعلام کنند، انجام می‌شود.  درباره مبلغ قرارداد و جزییاتش بحث محرمانگی وجود دارد اما قرارداد بدی نیست. مبلغ قرارداد بستگی به فضای در اختیار اسپانسر باز می‌گردد. یکسری قیمت‌ها کارشناسی شده و اسپانسر هم رقم می‌دهد. برای مثال ممکن است باشگاه پرسپولیس برای اسپانسر جذاب‌تر باشد چون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اما در فدراسیون فضای تبلیغاتی  محدود است و  روی لباس تیم ملی نمی‌توانیم هیچ تبلیغی دیگری داشته باشیم. در مورد تبلیغات محیطی هم در اختیار سازمان لیگ است. بخش بازاریابی فدراسیون فوتبال از این قرارداد راضی بودند.

وی در خصوص حضور هواداران  در ورزشگاه آزادی و روند بازسازی آن، گفت: از همه مسئولان در شورای تامین و وزیر کشور تشکر می‌کنم و خوشحالیم که بعد از انجام بخشی از تعمیرات، تماشاگر بانو هم به ورزشگاه آمدند. بانوان اصفهانی هم وارد ورزشگاه شدند که نوید خوبی است که ادامه‌دار خواهد بود. وزارت ورزش و فدراسیون پیگیر هستند. همه باید کمک کنیم ضعف و کاستی رفع شود که مشکل برای ادامه این کاروجود نداشته باشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تصریح کرد:

بسته یا بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی توسط فیفا انجام می‌شود. رکن قضایی فیفا از طریق پنل مستقیماً با باشگاه‌ها در ارتباطند و تحت فرایندی این موارد انجام می‌شود.
https://jahannews.com/vdchwxn6k23nmzd.tft2.html
jahannews.com/vdchwxn6k23nmzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم مگه نامحرم اند یا نگو یا درست. بگو چی بوده مسائل امنیتی؟! حاج قاسم که جان ماست ولی مسائل امنیتی چیه دیگه