يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رأفت: بازی با الدحیل آخرین فرصت آسیایی ماندن پرسپولیس است

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 853058
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دیدار امشب این تیم مقابل الدحیل قطر را آخرین فرصت برای ماندن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌داند.
هشدار یک پرسپولیسی به شاگردان گل‌محمدی
به گزارش جهان نيوز، پایان رأفت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار فردای تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی با النصر تمام شد و باخت در آن بازی باید به فراموشی سپرده شود و بازیکنان باید فقط به بازی با الدحیل فکر کنند. تا جایی که من می‌دانم همه بازیکنان مصدوم الدحیل برای این بازی آماده هستند، اما از طرف دیگر پرسپولیس در شرایط عجیب به سر می‌برد، چرا که این تیم مدتهاست بازی رسمی نداشته و این مسئله کار را سخت می‌کند. فکر می‌کنم در این یک ماه پرسپولیس فقط یک بازی انجام داده و این در حالی است که رقبای این تیم در کوران مسابقات هستند. از طرف دیگر این را هم باید اشاره کنم که نمی‌دانم وضعیت وحید امیری و مهدی ترابی برای این بازی چطور خواهد بود و آیا به این دیدار می‌رسند یا نه.

وی در خصوص تعطیلی لیگ برتر که صدای همه مربیان را درآورده ادامه داد: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و باید آماده مسابقات آسیایی باشد اما به خاطر بازی‌های آسیایی، لیگ تعطیل است. یکبار لیگ را به خاطر تیم ملی تعطیل می‌کنند و یکبار به خاطر بازی‌های آسیایی. الان همه تیم‌ها از این مسئله ضرر کردند و انگار لیگ ما به سی سال قبل برگشته است که تعطیلات طولانی‌مدت داشت. الان ما باید از تیم ملی هنگ‌کنگ بترسیم؟ اینطور باشد باید چند سال بعد از تیم ملی پاکستان و افغانستان هم هراس داشته باشیم. تیم امید نباید محتاج بازیکن باشد، اما الان صدای همه اهالی فوتبال و حتی رسانه‌ها هم بلند شده است. من نمی‌دانم برای این فوتبال چه کسی تصمیم می‌گیرد اما حتی امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی هم نباید اجازه بدهند که لیگ اینقدر تعطیل شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی با الدحیل افزود: هوای قطر گرم و شرجی است و شاید بازیکنان ما از دقیقه 60 به بعد دچار مشکل شوند، اما باید این را درنظر داشت که این آخرین فرصت پرسپولیس است و باید از این بازی خیلی خوب استفاده کرد. پرسپولیس در بازی فردا نباید بازنده باشد و حتی یک امتیاز از این بازی هم خوب است، چرا که اگر فردا بازی را ببازیم، ادامه بازی‌ها تشریفاتی خواهد بود. متأسفانه امسال شرایط پرسپولیس در آسیا خوب نبود و مدیرعامل باشگاه نتوانست بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کند.

رأفت خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان مصدوم الدحیل که به این بازی رسیدند شرایط خوبی نداشته باشند چرا که آنها شش بازیکن خطرناک خارجی دارند. این را هم درنظر بگیرید که تیم الدحیل در خانه خودش بازی می‌کند، اما پرسپولیس هم پتانسیل گرفتن امتیاز از این بازی را دارد و امیدوارم بازیکنان دست خالی به تهران برنگردند.

وی در پاسخ به این سؤال که تقابل هدنان کرسکو سرمربی الدحیل با یحیی گل‌محمدی را چطور ارزیابی می‌کند گفت: کرسکو مربی توانمندی است و در باشگاه خوبی کار می‌کند اما باید پذیرفت که تجربه آسیایی یحیی گل‌محمدی از او بیشتر است و این موضوع شاید بتواند به پرسپولیس کمک کند.
https://jahannews.com/vdcgnw977ak9nz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnw977ak9nz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *