دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 853057
فرمانده کل انتظامی از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به منظور اعلام کالای قاچاق از سوی مردم خبر داد.
راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در حاشیه امحای کالای قاچاق در میدان تیر فراجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدیده شوم قاچاق نه‌تنها اقتصاد کشور را تهدید می‌کند بلکه اشتغال جوانان را هم هدف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس حامی تولید داخل و کسب و کار است، گفت: در فرماندهی انتظامی به مردم قول داده‌ایم که سال 1402 سال سختی برای قاچاقچیان باشد. لذا همه همکاران ما چه در مرزبانی و پلیس امنیت اقتصادی و چه پلیس‌های دیگر با تمام تلاش خود همت‌شان را جمع کرده‌اند تا بتوانند عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: به‌زودی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی راه‌اندازی می‌شود تا اگر مردم کالای قاچاق مشاهده کردند و یا از انبارهای غیرمجاز اطلاعی داشتند بتوانند به ماموران پلیس مربوطه اعلام کنند.

رادان بیان کرد: امروز بالغ بر 1300 تن انواع کالای قاچاق به آتش کشیده شد که ارزش آن 5 هزار میلیارد تومان بود؛ یعنی قرار بود 5 هزار میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضربه وارد شود.

سردار رادان خاطرنشان کرد: به مردم قول می‌دهیم که در کنار آنها باشیم و نگذاریم که یک قلم از کالای قاچاق در جامعه توزیع شود.
https://jahannews.com/vdcftmdcew6dtxa.igiw.html
jahannews.com/vdcftmdcew6dtxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *