يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

انتقاد آزیتا ترکاشوند از بایکوت تلویزیونی‌ها

يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 852923
آزیتا ترکاشوند در پست اینستاگرام خود از عدم حضور تلویزیونی‌ها در جشن حافظ گلایه کرد و خطاب به مرحوم علی معلم نوشت: تلویزیونی ها از جشن حافظ حذف شدند. شما مخالف تفرقه بین هنرمندان بودید.
انتقاد آزیتا ترکاشوند از بایکوت تلویزیونی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، آزیتا ترکاشوند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در جدیدترین پست خود با کنایه به عدم حضور تلویزیونی‌ها در جشن حافظ (جشن دنیای تصویر) نوشت:

« سلام جناب علی معلم روحت عالی و متعالی بزرگ مرد
میخواهم نامه ای از زمین برایت در آسمانها بنویسم، می‌خواهم کمی درددل کنم. می‌خواهم بگویم کاش بودی و بزرگی میکردی و پدری در حق اهل سینما و تلویزیون.

راستی جناب معلم تا آخر عمرم فراموش نمیکنم روزی را که از دفتر مجله شما با من تماس گرفتند و گفتند شما گفته‌اید با من مصاحبه کنند، اصلا باورم نمی‌شد! آخر من تنها دو تا کار برای تلویزیون بازی کرده بودم و اسمم در کتاب موش و گربه نبود.

وقتی با خوشحالی به دفترتان آمدم و تیم شما با من مصاحبه کردند و از من انداختند و مانند یک بازیگر سوپراستار با کمال احترام با من برخورد می‌کردند، در پوست خودم نمی‌گنجیدم و همانجا قسم خوردم برای هنر بایستم و تا جایی که توان دارم برای فرهنگ و هنر مردمم باشم.

جناب معلم این انگیزه را شما با تشویق و توجه به من دادید، یادم هست که گفتید من بخشی را در مجله برای چهره های نوظهور گذاشته‌ام و به خاطر همین من را دعوت کرده بودید؛ چقدر با لحن پدرانه و لبخند زیبا گفتید که چهره های نوظهور باید معرفی شوند، حمایت شوند، چه در تلویزیون چه در سینما. یادم هست که گفتید همه دارند زحمت می‌کشند چه در تلویزیون چه در سینما. شما گفتید باید قدردانی بشوند و زحمت و هنر آنان دیده شود، چه در تلویزیون چه در سینما.

شما سالها زحمت کشیدید که ریشه نفاق و فرق‌گذاری بین هنرمندان سینما و تلویزیون را خشک کنید، شما سالها با وجود بی‌مهری‌ها و سنگ‌اندازی‌ها، مردانه و دلسوزانه و پدرانه ایستادگی کردید و خانواده سینما و تلویزیون را در یک جا جمع کردید و جشن گرفتید،کار شما اتحاد و همدلی بود، جناب معلم ما دلخوش جشن حافظ بودیم. با عشق یک سریال تلویزیونی را کار می‌کردیم و با انرژی به امید اینکه در جشنواره حافظ راه پیدا کند. جناب معلم الحق که این فامیلی برازنده شماست.

ای روشن ضمیر، اکنون بعد از سالها فهمیدیم چقدر تلاش کردی برای رفع تفرقه و امروز جناب معلم شما تنها تعلق به خانواده خود ندارید. شما برای همه سینما و تلویزیون و هنرمندان هستید. همه ما فرزندان تو هستیم و با دلی پر از اندوه و حسرت مینویسم که میراث‌دار خوبی نبودیم، ببخش ما را.

راستی اقای معلم، خواستم بدانید تلویزیونی‌ها از جشن حافظ حذف شدند. وظیفه داشتم بگویم چون خیلی زحمت کشیدید و عمرتان را گذاشتید برای این همدلی و اتحاد بین هنرمندان و مخالف تفرقه بودید.

البته اشکالی ندارد. ناراحت نیستم. جشن حافظ با وجود شما معنا داشت. ما جایزه خودمان را با شما و درس اخلاق و منش و بزرگی شما گرفتیم و خدا را شکر در زمانی وارد هنر شدم که علی معلم بود.

روحت شاد یادت گرامی »
 دانلود فیلم

جشن حافظ میراث مرحوم علی معلم یکی از چهره های تلویزیونی و سینمایی است که تلاش می‌کرد به چهره ها و آثار هنرمندان همه عرصه‌ها خصوصا تلویزیون بپردازد اما امسال به شکل عجیبی در تمام بخش‌ها به شبکه نمایش خانگی تعلق گرفت و هنرمندان و سریال‌های تلویزیونی بایکوت شدند.
https://jahannews.com/vdcgxx97wak9ny4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxx97wak9ny4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راست میگه
این بازیگرانی که در جنبش ززآ نقشی نداشتند و از ایران دفاع کردند باید حمایت شوند.
Iran, Islamic Republic of
در اینمورد صدا و سیما نقش مهم و اساسی دارد و با شناسایی این بازیگران ، در اولویت استفاده برای فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی باشد .