يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

تلاش ضدانقلاب برای احیای دوبارۀ آشوب در زاهدان شکست خورد

جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 852680
معاندین و ضدانقلاب تلاش کردند با فراخوان سراسری و تکرار سناریوی حوادث سال گذشته و کشته‌سازی ناامنی و آشوب را در این استان رقم بزنند ولی با بی‌اعتنایی نمازگزاران دچار شکست شدند.
تلاش ضدانقلاب برای احیای دوبارۀ آشوب در زاهدان شکست خورد
به گزارش جهان نيوز، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌و‌گو با فارس، گفت: بعد از  شکست پروژه معاندین و ضد انقلاب در ۲۵ شهریور امسال که ضدانقلاب تلاش زیادی به خرج دادند تا مجدداً  آشوب و اغتشاشات را در کشور شعله‌ور کند ولی با بی اعتنایی محض مواجه شدند.

وی با بیان اینکه یاس و ناامیدی بر معاندین و ضدانقلاب چیره شده است، تصریح کرد: آن‌ها تلاش کردند با فراخوان سراسری و با استفاده از همه ظرفیت‌هایشان برای شرکت در نماز جمعه این هفته زاهدان و ایجاد اغتشاش و درگیری بعد از اتمام خطبه‌های نماز جمعه و تکرار سناریوی حوادث سال گذشته و کشته‌سازی، مجدداً ناامنی و آشوب را در این استان رقم بزنند و آن را به سایر شهرهای کشور نیز توسعه دهند و به اغتشاش‌گران تنفس مصنوعی بدهند.

میراحمدی تصریح کرد: اما مردم زاهدان در قبال این فراخوان ها هوشیار بودند و بعد از اتمام نماز جمعه به جز ۳۰ ــ ۴۰ نفر اراذل و اوباش که شعارهایی سر دادند با بی‌اعتنایی سایرین مواجه و از ترس به داخل مسجد برگشتند تا از برخورد و دستگیری نیروهای امنیتی و انتظامی در امان باشند.

وی افزود: بقیه نمازگزاران با آرامش و بدون هرگونه اقدامی و بی اعتنایی کامل محل را ترک کردند و این هم شکست دومی بود که ضد انقلاب بعد از ۲۵ شهریور با آن مواجه شد. بنگاه‌های دروغ پرکنی اینترنشنال و بی‌ بی سی درحال انتشار اخبار کذبی هستند که دروغ محض است شهر در شرایط کامل عادی و آرام است.
https://jahannews.com/vdcg7x97zak9n34.rpra.html
jahannews.com/vdcg7x97zak9n34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
راست و دروغ به عهده ی خودشان است...!!
Iran, Islamic Republic of
انتخاب تصویر مسجد عبدالحمید بسیار مناسب و به جا بوده است.