يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

نوشاد عالمیان: من و نیما هر دو شوکه شدیم

جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 852647
تیم دوبل برادران عالمیان با یک کامبک رویایی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
نوشاد عالمیان: من و نیما هر دو شوکه شدیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، نوشاد عالمیان با اشاره به اینکه باورش نمی‌شود مقابل تیم چین‌تایپه دو بر صفر عقب بیفتند، اظهار داشت: اصلا انتظارش را نداشتم. سن رقبای ما کم بود، اما با تجربه بازی می‌کردند. واقعاً شوکه شدم. کلا چین‌تایپه‌ای‌ها ورزشکاران خوبی دارند. یکی از آن‌ها که بیست سالش است، نابغه تنیس روی میز جهان است. به همین دلیل این پیروزی خیلی برای ما ارزشمند بود.

نوشاد در خصوص دیدار امروزش با هاریموتو ژاپنی (مسابقه انفرادی) هم حرف زد و گفت: ان‌شاالله تمام تلاشم را می‌کنم تا مقابل او به پیروزی برسم. فکر می‌کنم او هم از رقابت با ایرانی‌ها می‌ترسد. امیدوارم اتفاق‌های خوبی بیفتد.

نیما عالمیان: ریسک کردیم و ریسک مان جواب داد/ به مردم بگویید برای ما انرژی بفرستند؛ می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم
نیما عالمیان هم مثل برادرش پس از پیروزی مقابل چین تایپه حرف هایش با با این جمله شروع می‌کند: شوکه شدیم آقا.

نیما با تایید صحبت‌های برادرش، ادامه داد: وقتی دو بر صفر عقب افتادیم نیما هم شوکه شدیم. شناختی روی حریف‌مان نداشتیم، اما حالا این بازی تمام شده است و پای مدال هستیم. مردم هم دعا کنند تا این اتفاق برای ما بیفتد. می‌دانم بازی سختی با ژاپن داریم، اما فکر می‌کنم من و نیما می‌توانیم شکست‌شان بدهیم.

ملی پوش ایران به صحبت‌های لطف‌الله‌نسبی و راهنمایی او اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: دو هیچ که عقب افتادیم آقا جمیل شیوه بازی را عوض کرد و به سمت بازی‌ها بلند رفتیم. مردم به ما انرژی بدهند تا یک بار دیگر تاریخ سازی کنیم.

او از ریسکی که با نوشاد کردند تا در این بازی به پیروزی برسند هم حرف زد و گفت: وقتی در دست چهارم ۹-۹ شدیم به نیما گفتم بیا ریسک کنیم. سرویس را تیز بزنیم. باید این کار را می‌کردیم. خدا را شکر ریسک‌مان جواب داد.

ملی‌پوش ایران در واکنش به اینکه طبق گفته لطف‌الله‌نسبی امروز باید هدایی را «کوچ» کند گفت: من هر‌ کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. البته بی تجربه هم نیستم؛ دیگر سی سالم است.
https://jahannews.com/vdcjx8eoauqeimz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjx8eoauqeimz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *