پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۰
بازی‌های آسیایی هانگژو

رضایی به برنز تکواندو در هانگژو بسنده کرد

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 852454
متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در نیمه نهایی بازی های آسیایی به نماینده اردن باخت و به مدال برنز بسنده کرد.
برنز هانگژو بر گردن «متین رضایی»
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در روز‌ چهارم مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد مقابل "کورمانالیف" از قرقیزستان در دو راند برنده شود و به مرحله یک چهارم نهایی راهی یافت.

رضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "چننمینگ ژیاائو" از چین رفت. راند اول این دیدار با نتیجه 14 بر 7 به سود نماینده چین به پایان رسید.راند دوم این بازی12 بر 12 به رای داوران به سود رضایی تمام شد. در راند سوم 15 بر 14 رضایی پیروز شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. 

در دیدار نیمه نهایی وزن 68- کیلوگرم متین رضایی برابر " زید عبدل کریم" حریف عنوان دار جهان از کشور اردن با نتیجه 14 بر 10 راند اول را وگذار کرد. در راند دوم 7 بر 6 به برتری رسید. در راند پایان نیز 8 بر 5 در مجموع 2 بر یک باخت و به نشان برنز این رقابت‌ها دست یافت.
https://jahannews.com/vdcft0dcjw6dtja.igiw.html
jahannews.com/vdcft0dcjw6dtja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *