يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش صحرایی به عملکرد لاکچری برخی مدارس

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 852368
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه عملکرد لاکچری برخی مدارس به عدالت آموزشی ربطی ندارد، گفت: مدارس دولتی در کنکور درخشیدند.
واکنش صحرایی به عملکرد لاکچری برخی مدارس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها گفت: موضوع نیکوکاری در مدارس را در سه استان اجرایی کردیم. امر خیر در نظام آموزشی جاری است. در بسیاری از شهر‌های کشور هم این اتفاق افتاده است. مدیران مدارس ما به امر نیکوکاری در مدارس توجه دارند.‌ی با بیان اینکه امیدواریم سازمان دانش آموزی به زودی بتواند مجوز مراکز نیکوکاری را در تمام مدارس کشور بگیرد؛ گفت: بی تردید یکی از ویژگی‌های ایرانیان در تمام طول تاریخ این بوده است که دیگران را هم در امر خیر شریک کنند و این نیکوکاری در مدارس حتماً جلوه بسیار زیباتری خواهد یافت.

صحرایی با بیان اینکه می‌خواهیم دخالت دولتی را در امر نیکوکاری کم کنیم؛ گفت: به همین خاطر هم سازمان دانش‌آموزی وظیفه امر نیکوکاری در مدارس را به عهده گرفته است. سه استان مجوز گرفتند و باقی استان‌ها هم مجوز خواهند گرفت. به جهت اینکه نیکوکاری در مدارس نظم و انضباط پیدا کند با کمیته امداد هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

صحرایی در خصوص این مطلب که در برخی مدارس وعده غذایی چهارصد هزار تومانی ارائه می‌شود؛ گفت: عملکرد لاکچری برخی مدارس به عدالت آموزشی ربطی ندارد. بالاخره برخی از مدارس اینگونه عمل می‌کنند که ربطی به آموزش و پرورش و سیاست‌های آن ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچ حرکتی را که بوی اشرافیت دهد تأیید نمی‌کنیم؛ افزود: در هیچ جا هم این عملکرد‌ها مورد تأیید ما نیست، اما خانواده‌ها خودشان باید کمک کنند تا این فرهنگ جا بیفتد. آن‌ها نباید از این خدمات استقبال کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: ما در آموزش و پرورش باید بر روی کیفیت آموزشی توجه داشته باشیم. محور و نقطه ثقل برنامه‌ریزی ما مدارس دولتی است و امسال هم مدارس دولتی در کنکور درخشیدند. در کیفیت آموزشی و هم در کیفیت معلمان و کیفیت فضایی آموزشی برنامه‌های جدی داریم.
https://jahannews.com/vdcjm8eoouqeitz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjm8eoouqeitz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسام فرهنگی قوچانی
Iran, Islamic Republic of
رسما اعلام نمودند