شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

مورینیو: آزمون فعلاً در شرایط بازی در سطح سری A نیست

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 852147
سرمربی تیم فوتبال رُم گفت که سردار آزمون هنوز به سطحی از آمادگی نرسیده است که در مسابقات سری A ایتالیا به میدان برود.
مورینیو: آزمون فعلاً در سطح سری A نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ژوزه مورینیو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته پنجم سری A ایتالیا در خانه تورینو تن به تساوی یک ـ یک داد به شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: روی یک توپ مُرده دروازه‌مان باز شد، آنها با قدرت فیزیکی خود به ما فشار زیادی وارد کردند و بازی با چنین تیم‌هایی دشوار است.

وی افزود: از دید من، عالی بازی کردیم، اما خلق موقعیت مقابل چنین تیمی آسان نیست، در چنین شرایطی و روی این زمین بد انجام فوتبال تک‌ضرب کار ساده‌ای به‌شمار نمی‌رود، قول می‌دهم از این به بعد در مورد زمین چمن ورزشگاه المپیکو بد نگویم. بازیکنانی از جمله پاردس را در این بازی در ترکیب‌مان داشتیم که چند هفته‌ای بود که حتی 15 دقیقه هم بازی نکرده بودند و کنار این خط دفاعی‌مان کاملاً متحول شده بود، اما با این حال عملکردمان را دوست داشتم، انجام بازی بهتر از این مقابل تورینو دشوار بود.

آقای خاص گفت: وقتی در دقایق پایانی بازی دروازه‌تان باز می‌شود، چنین حسی را دارید که دو امتیاز از دست داده‌اید، اما من به حریف‌مان احترام می‌گزارم و می‌دانم که آنها یک هفته فرصت داشتند خودشان را برای این بازی آماده کنند، این در حالی است که ما پنجشنبه در لیگ اروپا بازی داشتیم، بابت نتیجه ناراحت هستم، اما بابت چیزی که از بازیکنانم دیدم ناراحت نیستم.

سرمربی رُم در تمجید از مهاجم بلژیکی‌اش که در این بازی هم گلزنی کرد، خاطرنشان کرد: لوکاکو بازیکن شگفت‌انگیزی است و چیز دیگری نمی‌شود در مورد او گفت، بدیهی است که مهاجمان بزرگی در تیم‌های دیگر نیز حضور دارند، اما من از داشتن او، بلوتی و آزمون زمانی که به فرم و شکل ایده‌آلش برسد، بسیار راضی هستم.

مورینیو درباره سردار آزمون مهاجم ایرانی‌اش که در تابستان به‌طور قرضی از بایرلورکوزن به رُم پیوست و هنوز به‌طور کامل ریکاوری نکرده است، گفت: بازی با سه بازیکن هجومی برای ما آسان نیست، آن هم با بازیکنانی که در اختیار داریم. ما سه مهاجم واقعی (لوکاکو، بلوتی و آزمون) داریم و من همه آنها را دوست دارم، سردار آزمون فعلاً در شرایط بازی در این سطح نیست.

رُم با این تساوی 5 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا ایستاد.
https://jahannews.com/vdceew8vfjh8nzi.b9bj.html
jahannews.com/vdceew8vfjh8nzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای مورینیو ،گیرم حرف شما درست.با بازیکنان موجود فعلی در حدAچه موفقیتی بدست آورده اید؟
کمی هم به خودتان بیاندیشید توان مدیریتی شما بروز نمیباشد.