يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

طلای سنگین وزن جهان به میرزازاده رسید

جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 851893
امین میرزازاده در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رضا کایالپ قهرمان چندین دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید.
طلای سنگین وزن جهان به میرزازاده رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، میرزازاده که سال گذشته فینال جهانی را یک- یک مقابل رضا کایالپ واگذار کرده بود، هر دو کشتی گیر مشخصا می خواستند امتیاز کم کاری در وقت اول به حریف داده شود، استراتژی ای که کایالپ با آن فینال سال گذشته را به سود خود تمام کرد. میرزازاده در وقت اول یک امتیاز از دست داد و در خاک کایالپ نشست و اجازه نداد کشتی گیر ترک امتیاز بگیرد.

کایالپ باتجربه که می دانست به این شکل بازنده کشتی است وقت دوم را هجومی شروع کرد و سعی داشت کشتی گیر ایران را از تشک خارج کند. تلاش او البته نتیحه بخش بود و اخطار دوم هم به میرزازاده داده شد تا نتیجه دو_صفر شود.

میرزازاده با خارج کردن کایالپ از تشک صاحب اولین امتیازش شد و در ادامه نیز اخطار دوم وقت دوم، بدون امتیاز به او داده شد که خواست کار در سرپا ادامه پیدا کند که میرزازاده صاحب امتیاز دوم و قهرمان جهان شدـ
https://jahannews.com/vdcb98bwfrhbswp.uiur.html
jahannews.com/vdcb98bwfrhbswp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *