شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اطلاعیه وزارت دفاع درباره آتش سوزی در اتوبان صدر

جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 851833
یکی از انبارهای باتری‌سازی وابسته به سازمان توسعه منابع انرژی (توان) در اتوبان صدر تهران طعمه حریق شد.
اطلاعیه وزارت دفاع درباره آتش سوزی در اتوبان صدر
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی وزارت دفاع نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد دقایقی پیش یکی از انبارهای پلاستیک مربوط به باتری سازی وابسته به سازمان توسعه منابع انرژی (توان) در محدوده میدان‌ نوبنیاد تهران دچار حریق  شده که هم اکنون آتش توسط آتش نشاشان مهار شده است.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته و کلیه موضوعات ایمنی پیش بینی شده و تحت کنترل است.

علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز از وقوع حریق در یک انبار کالا در محدوده اتوبان صدر خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در محدوده بزرگراه شهید صدر بعد از میدان نوبنیاد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که  درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه یک انبار به مساحت حدود ۲۰۰۰ متر مربع بود که بخش‌هایی از آن دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق در این انبار ادامه دارد، گفت: این حادثه تا کنون مورد مصدوم و فوتی نداشته و خوشبختانه با اقدامات آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این انبار مهار شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: عملیات در این محل همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتر از آن اعلام خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcfmydcmw6dtca.igiw.html
jahannews.com/vdcfmydcmw6dtca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *