سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

مصوبه مجلس برای نظارت بر تجارت کولبری

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 851397
نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی مقرر کردند تا نظارت بر حسن اجرای این قانون در استان‌های مشمول برعهده شورای ساماندهی مبادلات مرزی هر استان باشد.
مصوبه مجلس برای نظارت بر تجارت کولبری
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در جلسه علنی امروز ( دوشنبه،27 شهریور) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان مواد 5 و6 به تصویب رسید و بر این اساس مقرر شد تا نظارت بر حسن اجرای این قانون در استان‌های مشمول برعهده شورای ساماندهی مبادلات مرزی هر استان باشد.


براساس ماده 5 این لایحه؛ نظارت بر حسن اجرای این قانون در استان‌های مشمول برعهده شورای ساماندهی مبادلات مرزی هر استان می‌باشد. شورای مذکور موظف است گزارش عملکرد اجرای احکام این قانون را در بازه‌های زمانی سه ماهه به کارگروه موضوع این ماده ارائه نماید. گزارش‌های مذکور جهت قرائت در دستور کار جلسات کارگروه قرار خواهد گرفت.

در ماده 6 نیز آمده است؛ آیین‌نامه‌های مرتبط با این قانون پس از لازم الاجرا شدن ظرف سه ماه توسط کارگروه ماده(4) تهیه و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.
https://jahannews.com/vdcao6na049nme1.k5k4.html
jahannews.com/vdcao6na049nme1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *