شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۲

رویترز: ۶ میلیارد دلار ایران در کره جنوبی به قطر منتقل شده است

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 851366
یک منبع آگاه قطری دقایقی پیش در گفت و گو با خبرگزاری رویترز از انتقال دارایی های ایران به ارزش ۶ میلیارد دلار از کره جنوبی به حساب های بانکی در دوحه خبر داد.
رویترز: ۶ میلیارد دلار ایران در کره جنوبی به قطر منتقل شده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، رویترز به نقل از این منبع آگاه نوشت که یک فروند هواپیمای قطری از صبح امروز در ایران آماده انتقال پنج زندانی آمریکایی و دو عضو خانواده آنها به دوحه است.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه امروز درخصوص تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا گفت: روند اجرای توافق میان دو طرف در دو موضوع رفع انسداد مالی دارایی‌های ایران در کره جنوبی و تبادل زندانیان گام به گام و با سرعت مطلوبی پیش رفته و امیدواریم که امروز شاهد وصول دارایی‌های خود از کره جنوبی باشیم.

وی افزود: بر همین اساس است که در همین روز تبادل زندانیان هم انجام می‌شود و ۵ زندانی شهروند ایرانی از زندان های آمریکا آزاد می‌شوند. البته ۲ نفر از این تعداد به ایران باز خواهند گشت و یک نفر هم به کشور ثالثی نزد خانواده‌ خود می‌رود و ۲ نفر دیگر هم اظهار تمایل کرده اند که در آمریکا همچنان حضور داشته باشند و متقابلا ۵ زندانی هم به آمریکا تحویل داده خواهند شد.
 
https://jahannews.com/vdcg3q973ak9nw4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3q973ak9nw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با برجام فقط 1/7 میلیارد دلار آزاد شد حالا بدون بتن ریزی و تعلیق هسته ای میلیاردها دلار از اموال ایران آزاد شد.
Iran, Islamic Republic of
میگن ۶ م دلار پولی نیست اینم از وی شکم سیریه