يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

توقیف ۲ نفتکش خارجی حامل سوخت قاچاق

جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 851065
جانشین فرمانده منطقه سوم جزئیات توقیف ۲ نفتکش خارجی حامل سوخت قاچاق و کشف بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را تشریح کرد.
توقیف ۲ نفتکش خارجی حامل سوخت قاچاق
به گزارش جهان نيوز به نقل از دفاع‌پرس، دریادار دوم «محمد شریف شیرعلی» جانشین فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه شامگاه (پنجشنبه) با تشریح جزئیات توقیف ۲ فروند شناور خارجی حامل سوخت قاچاق توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با هوشیاری، تسلط و دقت عمل، تمامی اقدامات غیرقانونی شناور‌های تجاری و نظامی فرا منطقه‌ای را رصد و با اقتدار به مأموریت خود می‌پردازند.

دریادار شیرعلی با اشاره به توقیف نفتکش‌های حامل سوخت قاچاق با پرچم‌های کشور‌های پاناما و تانزانیا با نام‌های تجاری «استیون» و «کرون» توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در ۲ روز گذشته رزمندگان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه مستقر در بندر ماهشهر و شمال خلیج فارس با رصد اطلاعاتی، ۲ فروند شناور را که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس می‌کردند را با دستور مقام قضائی توقیف کردند.

جانشین فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه تصریح کرد: رزمندگان منطقه سوم دریایی سپاه همچنین با تسلط، هوشیاری، رفتار حرفه‌ای و اخطار قاطع به تمام عوامل بیگانه که در منطقه حضور داشتند با اقتدار شناور‌های متخلف توقیف شده را تا بندر ماهشهر و پایگاه اروند هدایت و ۳۷ خدمه این نفتکش‌ها را نیز برای ادامه مراحل قانونی به مقام‌های قضائی تحویل دادند.
https://jahannews.com/vdccesq4p2bqpx8.ala2.html
jahannews.com/vdccesq4p2bqpx8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت
Iran, Islamic Republic of
نوبت توقیف یک نفتکش غول پیکر حامل نفت آمریکاست.