شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
بررسی و انتخاب بهترین نوع مبل شنی و بین بگ

آیا تا به حال نامی از مبل شادی به گوشتان خورده است؟

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 850673
به گزارش فروشگاه شاپ ایتکس شاید از شنیدن مبلی با این نام احساسی خوب به شما دست داده و کنجکاو شوید و بپرسید که، مبل شادی چیست؟ مبل شنی یا بین بگ  یا همان مبل شادی، نوعی صندلی راحتی است که در آن خبری از چوب، فلز یا پلاستیک نمی‌باشد. در زبان انگلیسی به این مبل Bean Bag یا کیسه لوبیا گفته می‌شود چرا که درون آن از ذراتی مانند شن یا لوبیا پر شده است. نشستن بر روی چنین مبل راحتی چنان آرامش و حس دلنشینی را به انسان منتقل می‌سازد که سبب شده به آن هپی چیر happy chair یا مبل شادی نیز گفته شود. این نوع صندلی در انواع تک نفره، دو نفره یا سه نفره و در رنگ‌ها و مدل‌های بسیار زیبا و متنوع تولید و عرضه می‌گردد.

در تولید مبل شنی از پارچه ترک با روکش نانو و ضد تعریق یا پارچه های چرمی استفاده می شود. جنس و ضخامت این پارچه ها به گونه ای انتخاب می شوند که مبل ها تحمل وزن بالایی را داشته باشند. افراد به راحتی و بدون نگرانی از پاره شدن پارچه، می توانند ساعت ها بر روی مبل های بین بگ استراحت کرده، به مطالعه پرداخته یا به تماشای تلویزیون مشغول شوند.


مزایای داشتن یک مبل شنی در خانه
اگر یک مبل شنی در منزل داشته باشید، از مزایای آن بهره خواهید برد. از مشخصه های خوب این مبل شاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبلی به شکل خمیر بازی : مبل شنی همچون خمیر بازی بوده و شکل بدن شما را به خود خواهد گرفت. با نشستن یا لم دادن بر روی این مبل، همه قسمت های بدن شما پر شده و نوازش داده می شوند. به همین دلیل حس خوب و پر از آرامش را با لم دادن بر روی این مبل تجربه خواهید کرد.

داشتن وزن سبک : این مبل با ماده‌ای دانه شکل و از جنس یونولیت پر شده است. به همین دلیل وزن خیلی سبکی دارد. شما می‌توانید مبل بین بگ خود را به راحتی از یک طرف خانه به طرف دیگر بکشید و لذت لم دادن بر روی آن را در هر جای خانه و حتی در آفتاب تجربه کنید.

مقاومت و دوام زیاد: مبل شنی در برابر پارگی و سوراخ شدن بسیار مقاوم است. هر فرد با هر وزنی قادر است بر روی این مبل راحت بنشیند.

داشتن خاصیت ضد آب، مبلی شناور: بر روی بین بگ، حس شناور بودن بر روی آب را نیز می توانید تجربه کنید. این مبل خاصیت ضد آب داشته و روی آب شناور می ماند.تولید شده با پارچه های نانو: پارچه های به کار رفته در تولید مبل شنی از مواد نانو تولید شده‌اند. همین امر سبب شده تا به راحتی قابل تمیز کردن بوده و ضد تعریق باشند.


نکات طلایی هنگام خرید مبل شنی
تنوع انواع مبل شنی، اغلب خریداران را دچار سردرگمی می سازد. در بررسی و انتخاب بهترین نوع مبل شنی و بین بگ توجه به برخی از نکات انتخاب را محدودتر و خرید را ساده تر خواهد ساخت. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در زمان خرید مبل شنی به یاری شما خواهند آمد:

قیمت مبل شنی: سایز و جنس پارچه مبل بین بگ بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. پس با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید این مبل در نظر گرفته اید، گزینه های پیش رو را محدود تر ساخته و خرید خود را با سهولت بیشتری به انجام خواهید رساند.

نوع مبل شنی: مبل شنی بر اساس سایز یا تعداد نفرات و مدل نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد. با توجه به خواسته و میزان فضای موجود، مبل شنی دو نفره، یک نفره یا سه نفره قابل انتخاب خواهد بود. برخی از مبل ها در مدل نیز خاص و متمایزند. از آن دسته می توان به مبل شنی لاکچری اشاره کرد.

جنس پارچه هپی چیر: به یاد داشته باشید که در زمان خرید مبل شنی، کیفیت را فدای قیمت نکنید. جنس پارچه به کار رفته در تولید این نوع مبلمان می بایست از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد. پارچه هایی که مورد استفاده قرار می گیرند معمولا پلی استر، نخ، چرم طبیعی یا مصنوعی هستند. بدین ترتیب در برابر فشار و وزن زیاد، ساییدگی، آلودگی، تعریق و پارگی در امان خواهند ماند. با این وجود تولیدکنندگان نامعتبر زیادی هستند که در مصنوعات خود از پارچه های بی کیفیت استفاده کرده و آنها را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند.

کیفیت دوخت مبل: در کنار اهمیتی که جنس پارچه در مبل شنی دارد، توجه به کیفیت دوخت نیز بسیار مهم می باشد. این مبل ها تحت فشار زیادی قرار داشته و افرادی با وزن های مختلف بر روی آن می نشینند. کیفیت دوخت و نخی که برای دوخت مورد استفاده قرار می گیرد، این دوام و استحکام را تعیین خواهد کرد.


بهترین نوع مبل شنی برای خرید و بهترین مرکز فروش آن
مبل شنی از جمله مبل های راحتی فانتزی، مدرن و نوظهور محسوب می شود. تعداد فروشندگان و عرضه کنندگان این نوع صندلی، که محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب به فروش برسانند، محدود می باشد. اگر شما نیز قصد دارید لذت نشستن بر روی بین بگ را تجربه کرده و آن را خریداری کنید، به شما فروشگاه شاپ اینتکس نمایندگی شرکت اینتکس را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه، امکان مشاهده مشخصه های انواع مبل شنی و خرید آنها به صورت غیر حضوری و آنلاین برای شما به سادگی فراهم شده است. با مراجعه به این فروشگاه آنلاین  ، علاوه بر مقایسه مبل های موجود و مشاهده جزئیات آنها، از تخفیفات ویژه نیز بهره خواهید برد. بدین ترتیب خریدی مطمئن را تجربه کرده و از قیمت های مقرون به صرفه و باور نکردنی محصولات آن نیز بهره مند خواهید شد.

سوالات متداول
سوال: آیا نشستن بر روی مبل شنی به سلامتی جسم و استخوان بندی آسیب وارد نمی‌سازد؟
پاسخ: مبل‌های شنی به دلیل انعطاف پذیری بالا، شکل بدن را به خود گرفته و شما را از درد و ناراحتی های عضلانی خلاص خواهند کرد. نشستن بر روی این نوع مبلمان به دلیل ایجاد آرامش در فرد، اضطراب، استرس و علائم افسردگی را از او دور خواهد ساخت. برای افرادی که به دلیل بدن درد و گرفتگی عضلانی از خواب راحت بی نصیب هستند، استفاده از بین بگ پیشنهاد خوبی خواهد بود.

سوال: آیا مبل شنی ارزش خرید داره؟
پاسخ: بله، سبکی، جابجایی ساده، تنوع در طرح و رنگ و کم جا بودن مبل شنی، سبب محبوبیت آن در بین اغلب مردم شده است. مبلی با این همه ویژگی های خوب حتما ارزش خرید دارد.

سوال: مبل شنی برای چه افرادی و در چه سن و سالی مناسب است؟
پاسخ: استفاده از مبل شنی سن و سال نمی شناسد. کلیه افراد اعم از پیر و جوان، کوچک و بزرگ، زن و مرد همگی از لم دادن بر روی چنین مبلی احساس آرامش و راحتی می کنند. افراد مسن با نشستن یا خوابیدن بر روی مبل هپی چیر، فشار کمتری را به استخوان بندی خود وارد ساخته و به دردهای خود التیام می بخشند. کودکان و بزرگسالان نیز از نرمی و راحتی این نوع مبلمان لذت خواهند برد.
https://jahannews.com/vdcguz97wak9n34.rpra.html
jahannews.com/vdcguz97wak9n34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *