سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

قیمت گچبری پیش ساخته نور مخفی | آرکا دکور

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 878082

 
گچبری پیش ساخته نور مخفی، قالبی تزئینی است که دارای انواع مختلف اعم از کلاسیک، ساده و مدرن است. این نوع گچبری برای ساختمان‌های مسکونی و حتی تجاری کاربرد دارد. این نوع قطعات روی سقف‌ها به صورت نواری پیاده می‌شوند. هر کدام از طرح‌های این گچبری‌ها با توجه به مهارت فرد و ابزار مورد استفاده از آن، دستمزد و هزینه متفاوتی خواهند داشت. به‌طور کلی نحوه هزینه این نوع گچبری‌ها با توجه به طول آن محاسبه خواهد شد. گچبری‌ها انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، اجرای قاب سقف است. معمولاً این نوع گچبری‌ نسبت به گچبری‌های روی دیوار هزینه بیشتری دارد. استفاده از گچ‌های پیش‌ساخته برای دقت و تمیزی بیشتر در کار صورت می‌گیرد.

هزینه گچبری پیش ساخته

هزینه گچبری ساختمان با توجه به مساحت مورد استفاده، میزان و کیفیت آن مصالح دارد. متخصص در این کار برای مساحت‌های بالای 100 متر مربع، یک متر در نظر می‌گیرند، پس این نکته باعث کاهش هزینه گچ‌کاری در یک متر مربع با مقایسه قیمت کلی کار خواهد شد. نکته بعدی، نیاز به زیرسازی در بعضی از کارهاست که هزینه و همچنین مدت زمان کار گچبری و گچ‌کاری را ممکن است بالا ببرد. علاوه‌بر مساحت و متراژ به کار برده شده، طرح و ابزاری که در این کار استفاده می‌شود نیز در هزینه موثر خواهد بود. میزان گچ به کار برده شده در انواع کارها متفاوت است و در برخی از کارها، گچ‌های به کار برده شده دارای ضخامت بیشتری است و در برخی دیگر، گچ‌ها نازک‌تر هستند. با بررسی محیط و تشخیص گچ به کار برده شده در ساختمان‌ها، هزینه نیز متفاوت و متغیر خواهد بود.

بعضی از کارهای صورت گرفته در گچبری پیش ساخته، به ترمیم نیاز پیدا می‌کنند، این فاکتور علاوه‌بر ضخامت و مساحت در قیمت نهایی تاثیر گذار است. یکی دیگر از مواردی که در قیمت گچبری تاثیر گذار است، مصالح و نوع گچ‌ها است. شما برای این کار می‌توانید نوع گچ مورد پسندتان را خودتان انتخاب کرده و یا از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید. مثلا برای آشنایی با مقدار مورد استفاده از گچ‌ها، یک کیسه گچ برای مرحله اول گچ‌کاری یعنی آسترکشی استفاده می‌شود که برای مساحتی حدود 3 متر مربع خواهد بود؛ این یک کیسه اگر برای مرحله دوم گچ‌کاری یعنی سفیدکاری استفاده شود، حدود 12 متر مربع از مساحت به کار برده شده را در بر خواهد گرفت. با توجه به این موضوع و دانستن متراژ مورد نیاز، میزان گچ مورد نیاز حساب خواهد شد.
 

 کاهش هزینه گچبری پیش ساخته نور مخفی

برای گچبری در ساختمان‌های تجاری و مسکونی شما باید از مصالح مرغوب و مناسب استفاده کنید. مصالح باتوجه به برند و کارخانه‌های تولیدی آن به مدل‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید برای کم شدن هزینه گچبری در این مکان‌ها از طرح‌های ساده استفاده کنید. توجه به این نکته که ضخامت کم و گچ‌کاری‌ها در دماهای پایین که باعث ترک‌خوردگی می‌شوند، حائز اهمیت هستند. این روند کاری نیازمند دقت و ظرافت است و برای کاهش هزینه هیچ‌گاه تصمیم‌های نادرست نگیرید. با انتخاب مناسب یک متخصص خوب و خبره، کیفیت گچبری خود را بالا ببرید.

گچبری پلی یورتان

یکی از محصولات جدید که در صنعت مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است، گچبری‌های پیش ساخته پلی یورتان است. تولید ابزار پیش ساخته مانند این محصول معمولاً در دکوراسیون داخلی مانند گچبری‌های نور مخفی کاربرد دارند و همچنین در نازک‌کاری‌هایی که در ساختمان صورت می‌گیرد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گچبری‌ها جایگزین خوبی به جای گچبری‌های سنتی هستند.
یکی دیگر از کاربردهای گچبری‌های پلی یورتان، علاوه‌بر گچبری پیش‌ساخته نورهای مخفی، بازسازی برخی از بناهای تاریخی است. این محصولات دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای انجام این نوع کارها است، از مزایای این نوع محصولات می‌توان به محصولات پلی یورتان بادوام و مستحکم هستند، امکان راحتی در نصب آن‌ها، دارای انواع و اقسام مختلفی، جزئیاتی از معماری در آن‌ها وجود دارد، قیمت نسبت به کیفیت خوب آن‌ها اشاره کرد. این محصول یکی از مواردی است که در زیبایی و ظاهر داخلی ساختمان شما تغییر محسوسی ایجاد می‌کند.

خرید گچبری پیش ساخته نور مخفی با قیمت مناسب از آرکا دکور

آرکا دکور یکی از بهترین مجموعه‌ها برای خرید نورمخفی پیش ساخته با قیمت مناسب است. این مجموعه به دلیل تنوع محصولات و کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، انتخاب بسیاری از افراد در زمینه دکوراسیون داخلی و ساختمانی است. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://arcadecor.com/ مراجعه کنید و یا با شماره ۴۴۳۸۲۹۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا از قیمت‌های نورمخفی آماده مطلع شوید.
 
 
سخن پایانی
در حالت کلی و با توجه به متغیر بودن قیمت‌های مصالح ساختمانی و جنس و برند آن‌ها، نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد، اما طبق نکاتی که گفته شد؛ مانند متراژ و مقدار گچ مورد استفاده در هر مرحله و نقش و نگارهای به کار برده شده و... می‌توانید هزینه مورد نیاز را تقریب بزنید. گچبری‌های پیش ساخته شده گزینه‌ای مناسب برای نور مخفی در سقف‌های ساختمان‌های تجاری و مسکونی است.
https://jahannews.com/vdcaaanau49n0w1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaaanau49n0w1.k5k4.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *