يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

گفت و شنود/ والفجر چند؟!

شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 850267
مجریان یکی از شبکه‌های تلویزیونی اپوزیسیون با عصبانیت خبر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام در شهرهای آمریکا، انگلیس و ...را پخش کرده و گفته اربعین در شرق و غرب تا بیخ گوش ما آمده است‌.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دور از جون و بلانسبت حیوانات، این دشمنان بیرونی و ضدانقلابیون فراری و پادوهای کاسه‌لیس داخلی آمریکا و اسرائیل چقدر علیه راهپیمایی عظیم اربعین زور زدند و گلو پاره کردند ولی این راهپیمایی بسیار برجسته‌تر از همیشه برگزار شد.

گفتم: آن هم نه فقط در عراق، بلکه در سراسر ایران و با حضور ده‌ها میلیونی مردم بود.

گفت: یکی از شبکه‌های تلویزیونی اپوزیسیون با عصبانیت خبر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام در شهرهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، سوئد، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و... را پخش کرده و گفته است «‌دوستان، ما آب در ‌هاون می‌کوبیدیم! اربعین در شرق و غرب تا بیخ گوش ما آمده است‌».

گفتم: اوایل انقلاب یکی از ضد انقلابیون سوار هواپیم

ا شده بود که از ایران برود. توی هواپیما خوابش برد و از قضا هواپیما دچار نقص فنی شد و به تهران بازگشت. یارو که تصور می‌کرد در فرودگاه لندن است وقتی چشمش به عکس مقامات ایرانی و شعارها افتاد، از مسافر دیگری پرسید؛ جمهوری اسلامی، لندن را در والفجر چند گرفته است؟!
https://jahannews.com/vdcfvxdcew6dt0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfvxdcew6dt0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و خوار و ذلیل شدن حامیان فتنه لندن را هم خواهیم گرفت