يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در فارس

جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 850241
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان فارس در اطلاعیه ای اعلام کرد که عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در استان فارس دستگیر شد.
دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در فارس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان فارس بعد از ظهر جمعه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردی با هویت معلوم و سابقه دار در اغتشاشات سال گذشته که ضمن ارتباط با شبکه‌های معاند و راه‌اندازی چند گروه در فضای مجازی اقدام به انتشار محتواهای خلاف واقع، تحریک‌آمیز و برنامه‌ریزی برای خرابکاری سازمان یافته و تشویش اذهان عمومی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

در این اطلاعیه آمده است: در بررسی سوابق متهم اسناد و مدارک متقنی از جمله دخالت مؤثر در ماجرای «مسمومیت دانش‌آموزان»، ارتباط پیوسته با شبکه‌های معاند و مخالف نظام، اخذ مبالغی از رابطین خارج از کشور برای خرابکاری، تخریب اموال عمومی در اغتشاشات سال گذشته و تحریک افراد با سنین پایین برای خرابکاری وجود دارد.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان فارس در این اطلاعیه تصریح کرد: با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت برخورد خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdchkvn6z23nmid.tft2.html
jahannews.com/vdchkvn6z23nmid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اشد مجازات کنید را
Iran, Islamic Republic of
این شیطانکها رو ریشه‌کن کنین.