دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

راهکار شهید فخری‌زاده برای زیارت کربلا

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 850187
مستند «زائر غریب کربلا» با محوریت درخواست شهید فخری‌زاده از سردار سلیمانی برای زیارت حرم سیدالشهدا (ع)، شانزدهم شهریور روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
راهکار شهید فخری‌زاده برای زیارت کربلا
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این مستند با محوریت درخواست شهید فخری‌زاده از سردار سلیمانی برای رفتن به کربلا و زیارت حرم سید و سالار شهیدان تهیه و تولید شده است.

در مستند «زائر غریب کربلا»، حامد و مهدی فخری‌زاده پسران شهید فخری‌زاده و همسر این شهید بزرگوار، روایتگر میزان علاقه‌  شهید برای رفتن به کربلا و زیارت حرم امام حسین (ع) خواهند شد.

در بخشی از این مستند خواهیم دید: به شهید فخری‌زاده به خاطر مسائل امنیتی اجازه سفر به کربلا داده نمی‌شد، ولی او آنقدر بی‌قرار کربلا و زیارت بود که یک بار از حاج قاسم درخواست کرده بود او را به آرزویش برساند.

در بخش دیگر این گفتگو از تصمیم نهایی شهید فخری‌زاده صحبت می‌شود که برای برآورده شدن آرزویش تصمیم گرفت از نزدیک‌ترین نقطه مرزی به حرم حضرت سیدالشهدا (ع) در خاک ایران عزیمت کند تا به هدفش که زیارت آقا بود، دست یابد.

مستند «زائر غریب کربلا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدحسین خلف سیدی، پنجشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۲۲ از شبکه دو پخش می‌شود.
https://jahannews.com/vdcg7z97uak9nq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7z97uak9nq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فدای شهید