يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

پیشرفت ۹۸ درصدی بزرگراه شهید بروجردی

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 849810
سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای اجرای اقدامات تکمیلی در فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.
پیشرفت ۹۸ درصدی بزرگراه شهید بروجردی
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت در تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید بروجردی یادآور شد: روکش نهایی آسفالت و خط کشی مسیر در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا پل ۴۵ متری کن انجام شده و این در حالی است که اجرای روکش نهایی آسفالت در مسیرهای تندروی بخش حدفاصل پل مختاری تا محدوده میدان جانبازان نیز در دستور کار قرار دارد.

"صداقتی" عملیات اتصال مسیرهای کندرو به پل‌ها و معابر مجاور را در مرحله نهایی دانست و یادآور شد: عملیات زیرسازی و سپس اجرای بتن غلتکی در مسیر کندروی شمالی محدوده خیابان جانبازان به زودی به اتمام می‌رسد تا در نهایت مسیرهای کندروی شمالی و جنوبی آماده اجرای روکش نهایی آسفالت شود.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه از اجرای درزهای انبساط در پل‌های تقاطع رودخانه کن خبر داد و گفت: اجرای عملیات تکمیل عرشه در پل تقاطع خیابان مختاری نیز ادامه دارد اگرچه بهره‌برداری از این پل منوط به اجرای طرح تفصیلی در آینده است.

"صداقتی" با اعلام تکمیل زیرساخت‌های روشنایی در طول مسیر فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، عملیات اجرای ۶ هکتار فضای سبز به همراه نصب علائم و تابلوهای ترافیکی را در مراحل نهایی کار خواند.به گفته صداقتی، پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده و از این رو پیش‌بینی می‌شود این معبر ۳۷۰۰ متری تا پایان شهریور ماه تقدیم شهروندان شود.
https://jahannews.com/vdchzwn6v23nk6d.tft2.html
jahannews.com/vdchzwn6v23nk6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *