دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۲ زورگیر با ۲۳ فقره سرقت

دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 849041
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۳ فقره زورگیری اعتراف کردند.
دستگیری ۲ زورگیر با ۲۳ فقره سرقت
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد گودرزی گفت: پنجم شهریور ماه عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان "فرشتگان" تهران بودند که به ۲ مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری از پارک "ونوس" را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر دو متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند و یک گاز اشک آور کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۳۷ الی ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۳ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۵ شاکی که اکثر آن‌ها خانم‌های مسن بودند شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.
https://jahannews.com/vdcdon0jfyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdon0jfyt0oz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *