يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رسانه ملی تنور انتخابات را گرم می‌کند

شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 848706
این رسانه برنامه‌های متنوعی با موضوعیت مشارکت و رقابت در انتخابات خواهد داشت که به تدریج از آن‌ها رونمایی می‌کند.
رسانه ملی تنور انتخابات را گرم می‌کند
به گزارش جهان نيوز، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خانه ملت، در مورد برنامه‌های رسانه ملی برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما شکل گرفت، معظم له در جمع کارگزاران به چهار راهبرد اساسی انتخابات یعنی رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت تاکید داشتند، رسانه ملی با محور قرار دادن دو موضوع مشارکت و رقابت در انتخابات، فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده و تمام ظرفیت‌های رسانه ملی در خدمت گرفته شده است.

رسانه ملی تنور انتخابات را گرم کرد
وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در ستاد انتخاباتی رسانه ملی، افزود: ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما تاکنون ۳۰ جلسه به شکل منظم در داخل سازمان صدا و سیما تشکیل داده همچنین این جلسات را با حوزه‌های بیرونی همچون وزارت کشور و شورای نگهبان برگزار می‌کند؛ رسانه ملی تلاش کرد تنور انتخابات را با شروع پیش ثبت نام‌هایی براساس قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی گرم کند.

رییس سازمان صدا و سیما با تاکید به تدارکات برنامه‌های متنوع انتخاباتی، یادآور شد: رسانه ملی برنامه‌های متنوعی با موضوعیت مشارکت و رقابت در انتخابات خواهد داشت که به تدریج از آن‌ها رونمایی می‌کند.

عدم بازگشت رشیدپور قبلا روشن شده است
وی در ادامه در مورد چرایی بازگشت چهره‌ها و سلبریتی‌هایی همچون رشیدپور به رسانه ملی، گفت: قبلا در جلسه هیات دولت توضیحات کامل ارائه داده شده در صورت لزوم به همان توضیحات رجوع کنید.

جبلی در مورد حق پخش تلویزیونی فوتبال، در پایان خاطرنشان کرد: حق پخش فوتبال موضوع و دغدغه مشترک وزارت ورزش و جوانان و رسانه ملی است که حق ورزش باید از حق پخش دریافت شود، منتها قوانین و آیین نامه‌هایی که تاکنون اجرایی می‌شد متاسفانه نتوانسته این موضوع را محقق کند، امیدواریم در برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه سالانه، ساز و کار دقیق و منظم برقرار شود تا حق پخش برای همیشه به نفع ورزش به نتیجه برسد.
https://jahannews.com/vdcawanai49ny01.k5k4.html
jahannews.com/vdcawanai49ny01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *