جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

تتجمع اعتراضی دانشجویان مقابل اتاق بازرگانی ایران/ رئیس جمهور نسبت به عزل سلاح ورزی اقدام کند

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 848520
جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در اعتراض به حضور سلاح ورزی در جایگاه ریاست اتاق بازرگانی ایران مقابل ساختمان این اتاق در تهران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل اتاق بازرگانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در اعتراض به حضور سلاح ورزی در جایگاه ریاست اتاق بازرگانی مقابل ساختمان این اتاق در تهران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

این دانشجویان با دردست داشتن دست نوشته هایی با مضامین مختلف از جمله "نشر اکاذیب بوده افتخارش ریاست اتاق بازرگانی شده مزد کارش"  و همچنین دولت انقلابی درایت درایت" و... باتوجه به سوابق و موضع گیریهای سلاح ورزی در حوادث اخیر خواستار عزل او از سوی مسئولان اقتصادی کشور شدند.

دانشجویان در این تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی و قرائت بیانیه ای از رئیس جمهور درخواست کردند با توجه به جایگاه قانونی خود نسبت به عزل سلاح ورزی اقدام کند.

دانشجویان پس از انتخاب سلاح ورزی به عنوان ریاست اتاق بازرگانی ایران در بیانیه و نامه های های مختلفی به مسئولان کشور خواستار عزل و برکناری او از این جایگاه شدند.

 




https://jahannews.com/vdcewv8v7jh8eni.b9bj.html
jahannews.com/vdcewv8v7jh8eni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت به اینها