سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

فاطمی: پرسپولیس مهاجم بگیرد، مقابل الهلال هم موفق می‌شود

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 847977
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس تقویت شود، توانایی مقابله با تیم‌های عربستانی را هم خواهد داشت.
پرسپولیس آماده تقابل با الهلال
به گزارش جهان نيوز، فراز فاطمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در دو هفته اخیر لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با قهرمانی‌هایی که در چند سال اخیر کسب کرده، از اعتماد به نفس بالایی بهره می‌برد و این روحیه بین بازیکنان و کادر فنی مشهود است. در بازی اول شاید پرسپولیس خیلی خوب نبود، اما همین روحیه برد باعث شد تا این تیم 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد. در بازی با تراکتور هم دیدیم که با شرایط سختی که در این بازی وجود داشت، این پرسپولیس بود که توانست میزبان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دهد و در این دو بازی 6 امتیاز کسب کند. نخوردن گل در این بازی نکته مثبتی است که باید به آن توجه کرد و به نظرم پرسپولیس امسال هم یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی است.

وی در خصوص ضعف پرسپولیس در پست مهاجم و کمبود فوروارد ادامه داد: به نظرم پرسپولیس در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد، اما در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است که این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت می‌کند. پرسپولیس امسال در آسیا باید حضور داشته باشد و به نظرم به یکی دو مهاجم فوق‌العاده که اصطلاحا کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دربیاورند، نیاز دارد، چون برای موفقیت در مسابقات آینده این موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد. مهاجمان خوب ایرانی همه جذب تیم‌های دیگر شده‌اند و به همین دلیل پرسپولیس باید به سراغ مهاجم خوب خارجی برود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با جدایی مهدی عبدی حالا فقط شهاب زاهدی مهاجم تخصصی پرسپولیس است و آیا این موضوع نگران‌کننده نیست، گفت: درباره شهاب زاهدی نمی‌توان از حالا قضاوت کرد؛ چراکه یک بازیکن وقتی به پرسپولیس می‌آید، باید حداقل 6 هفته به او فرصت بدهند تا با تیم هماهنگ شود. از طرف دیگر می‌بینیم که تیم‌های عربی در این چند وقت بازیکنان گران‌قیمتی جذب کردند که این مسئله نیاز پرسپولیس به مهاجم خارجی گلزن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیش از پیش می‌کند.

فاطمی در باره اینکه با شرایط باشگاه‌های عربستانی آیا تیم‌های ایرانی مثل پرسپولیس در آسیا حرفی برای گفتن دارند یا نه، افزود: من خودم فوتبالیست بودم و این حرف من شعار نیست، اما بازیکنان ایرانی همیشه با غیرت و تعصب خود، کارهای بزرگی انجام می‌دهند و به نظرم تیم‌های ایرانی می‌توانند با تکیه بر غیرت و تعصب بازیکنان‌شان کارهای بزرگی انجام دهند. پرسپولیس اگر یک مهاجم خوب خارجی بگیرد، حتی می‌تواند مقابل الهلال ایستادگی کند. تیم‌های ایرانی اگر تقویت شوند، توانایی رقابت با تیم‌های عربستانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

وی در پایان گفت: به نظرم پرسپولیس این توانایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد نماینده شایسته‌ای برای ایران در آسیا باشد و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشد.
https://jahannews.com/vdcjaaeoauqexhz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaaeoauqexhz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آسمان
Iran, Islamic Republic of
تیم ملی ایران رو هم بزاری روبرو الهلال شکست میخوره چه برسه به تیم پیروزی