شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شهادت یک سرباز وظیفه در شهرستان بیضا

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 847857
فرمانده انتظامی فارس از شهادت یک سرباز وظیفه و مجروح شدن یک سرباز وظیفه دیگر در درگیری با اشرار در شهرستان بیضا این استان خبر داد.
شهادت یک سرباز وظیفه در شهرستان بیضا
به گزارش جهان نيوز، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از درگیری با اشرار در شهرستان بیضا خبر داد و گفت:‌ این حادثه یک شهید و یک مجروح تاکنون به جای گذاشته است.

وی افزود:‌ دو سرباز وظیفه در حال انتقال یک زندانی سارق از دادسرا به زندان بوده‌اند که مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند و در این قضیه سرباز وظیفه رامین جوکار به شهادت رسید.

حبیبی با بیان اینکه یک سرباز دیگر نیز در این حادثه مجروح شده است، گفت: سارق نیز در این حادثه مجروح و دستگیر شده است.

 فرمانده انتظامی استان فارس  از دستگیری یک سارق سابقه دار که اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن یک سرباز کرده بود، خبر داد.

سردار "رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز بیست و هشتم مردادماه یک سارق سابقه دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مامورین درگیر می شود و متاسفانه در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه "رامین جوکار" به شهادت میرسد و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل می شود.

سردار حبیبی اضافه کرد: مامورین حاضر در محوطه برای پیشگیری از آسیب دیدن بیشتر ماموران، ضمن رعایت قانون به کارگیری سالح به سمت سارق تیراندازی که پس از مجروح شدن دستگیر و به مرکز درمانی منتقل گردید. فرمانده انتظامی استان فارس در پایان اظهار داشت: خوشبختانه حال عمومی سرباز مجروح رضایتبخش است.

شهرستان بیضا در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال غرب شیراز است.
https://jahannews.com/vdcgnu97uak9t74.rpra.html
jahannews.com/vdcgnu97uak9t74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *