شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

خادم فداکار حرم شاهچراغ(ع) پاسدار شد

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 847805
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ(ع) مبنی بر عضویت در سپاه موافقت کرد.
خادم فداکار حرم شاهچراغ(ع) پاسدار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه از فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) تجلیل شد.

 در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.

همچنین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه یک سفر کربلای معلی به همراه خانواده به این خادم قهرمان اهدا شد.

گفتنی است؛ فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) در ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توانست با فداکاری نیروی داعشی را زمین گیر کند.
 
https://jahannews.com/vdcjyaeoiuqexoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyaeoiuqexoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوش جانش باید سکه هایی که روحانی در مقابل برجام به ظریف و عراقچی و صالحی و تیم مذاکره کننده هسته ای داد پس بگیرند و به ایشان بدهند