پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۸

از کپی مطالب BBC تا نگرانی درباره نفوذ جریان انحرافی در دولت و مجلس!

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 847770
روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در تیتر اصلی خود، از قول یک نماینده مجلس مدعی شد: جريان انحرافی در دولت، مجلس و ساختار مديريتی نفوذ كرده است!
اصلاح طلبان نگران نفوذ جریان انحرافی در دولت و مجلس!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، روزنامه غربگرا، نگران انحراف در دولت و مجلس شد! روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در تیتر اصلی خود، از قول یک نماینده مجلس مدعی شد: جريان انحرافي در دولت، مجلس و ساختار مديريتي نفوذ كرده است(!)
 
روزنامه اعتماد از این نماینده پرسیده: «شما توييت‌هايي منتشر كرده و از اتاق فكر عمليات تخريبي و جريان انحرافي در وزارت كشور و بخش‌هايي از جريان راست صحبت كرديد. درباره دامنه فعاليت‌هاي اين اتاق فكر توضيح مي‌دهيد؟». او در پاسخ بی‌آن که مصداقا و به طور مستند به فرد یا افراد مشخصی ‌اشاره کند، دایره تهمت پراکنی را گسترده‌تر کرده و می‌گوید: منظور من از استقرار اتاق فكر انحرافي، فقط در وزارت كشور نبود. اين اتاق فكر انحرافي، فراتر از وزارت كشور است و بخش‌هاي وسيعي از دولت، مجلس و فضاي مديريتي را شامل مي‌شود. اتاق فكر اين جريان انحرافي، محفلي است كه تركيب‌هاي مختلفي را در درون خود دارد.
 
وی می‌افزاید: پايگاه اصلي رئيس‌جمهور شدن ابراهيم رئيسي در درون مجلس شكل گرفت.220 امضاي نمايندگان مجلس، منشا اصلي رئيس‌جمهور شدن رئيسي بوده است اما به‌رغم اين حمايت‌ها، مجلس يازدهم تلاش كرده همواره منتقد دلسوز و منصفي در برابر كوتاهي‌ها، ناكارآمدي‌ها و كج‌روي‌هاي دولت، مديران و وزرا باشد؛ اين روند به مذاق اين محفل انحرافي خوش نيامده و اين جريان قصد داشته و دارد كه با مديريت رخدادها به تخريب نمايندگان و مجلس بپردازند تا مجلس بعدي به مجلسي كاملا وكيل‌الدوله بدل شود. نشانه‌هاي اين تلاش‌ها را در دخالت‌هاي مديريتي تهران و شهرستان‌ها به عينه مي‌توان رديابي كرد. هر موضوعي كه باعث تخريب نمايندگان فعلي و حمايت و تقويت رقباي آنها كه حاميان افراطي دولت هستند، شود، مورد استقبال اين جريان انحرافي در دولت و نهادهاي فراتر از آن قرار مي‌گيرد.
 
این نماینده همچنین گفت: ممكن است مهره‌هاي اتاق فكر اين جريان انحرافي جديد، دقيقا عين جريان انحرافي قبلي نباشند، اما الگوها و مدل حركتي يكساني دارند. اين جريان، جرياني است كه در برابر نظام، ولايت فقيه، در برابر همسويي و همدلي قواي سه‌گانه، مسير خدمتگزاري بي‌حاشيه و در برابر راي مردم، حاشيه‌سازي كرده و دكان جديدي ايجاد مي‌كنند. اين جريان به جاي اينكه در مسائل اعتقادي، دنبال‌روي علما، مراجع و ولايت فقيه باشند، دنباله‌روي افراد بي‌مايه و فاقد تحصيلات علوم ديني هستند. در مباحث سياسي به جاي همدلي، كمك به آرامش كشور و تلاش براي حل مشكلات مردم به سمت درگيري‌هاي سياسي، انگ‌زني، اتهام‌زني و... پيش مي‌روند. اين الگوهاي مشابه ميان اين دو جريان انحرافي باعث شده تا برخي اعلام كنند اين جريان در تداوم جريان انحرافي قبلي در سال‌هاي ابتدايي دهه 90 است.
 
سؤالی که در گفت‌و‌گوی نماینده مذکور با روزنامه اعتماد مسکوت مانده، این است که روزنامه وابسته به جریان واقعی انحراف در کشور (جریان ‌اشرافیت غربگرا و معارض با اصول و آرمان‌های انقلاب)، چه انگیزه‌ای از این گفت‌و‌گو و به بازی گرفتن یک نماینده منتسب به جریان انقلابی دارد؟ آیا روزنامه وامدار امثال شهرام جزایری که انبوهی از همکاران آن از کشور‌گریخته و جذب بی‌بی‌سی و رادیو فردا و.. شده‌اند، واقعاً دغدغه شناسایی جریان انحرافی را دارد یا در صدد است با تور کردن برخی افراد غافل، دولت و مجلس را یک‌جا تخریب کند؟!
 
القای نفوذ جریان انحراف در دولت و مجلس، در حالی است که شاکله دولت و مجلس را نیروهای انقلابی تشکیل می‌دهند و تعامل و هم‌افزایی این دو نهاد در دو سال گذشته، همچنان که موفقیت‌های بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده،‌ اشرافیت غربگرا را نگران کرده است. 
 
یادآور می‌شود روزنامه اعتماد چند سال قبل و در یک دوره طولانی چند ماهه، عینا تحلیل‌های وبسایت بی‌بی‌سی را بدون ذکر منبع و به عنوان تولید خود منتشر می‌کرد که پس از لو رفتن ماجرا، مجبور به متوقف کردن این رونویسی علنی شد. در عین حال، هم اینک بخشی از مطالب روزنامه اعتماد، توسط رادیو فردا، بی‌بی‌سی، شبکه صهیونیستی اینترنشنال، و صدای آمریکا عیناً بازنشر می‌شود که حاکی از هم پوشانی کامل است.
https://jahannews.com/vdca00naw49ny01.k5k4.html
jahannews.com/vdca00naw49ny01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر نفوذی هست از سمت شما اصلاح طلبان هست.
Iran, Islamic Republic of
ما شما اصلاح طلبان را نفوذی و از ایادی اسرائیل می دانیم
Iran, Islamic Republic of
تو مگه کی هستی؟
Iran, Islamic Republic of
من کی هستم؟ کل مملکت واس ماس
Iran, Islamic Republic of
جریان انحرافی همان برجامیون هستن برجام بیراهه بود.
United States
قبلا که میگفتین جریان انحرافی احمدی نژادی ها هستن!!
Iran, Islamic Republic of
نفوذی اگر باشد درجمع تجدید نظر طلبان وغرب پرستان که برای ردگم کنی نام خودرااصلاح طلب گذاشته اند بصورت شبکه گسترده وجود داردکه آنهم از طرف دشمنان تاریخی ملت وکشور ونظام مثل امریکا واسراییل انگلیس ودیگر هم پالکی هایشان ودستگاه های اطلاعاتی وامنیتیشان میباشد.
Iran, Islamic Republic of
استحاله طلبان عین انحرافند.