سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

لیست تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 847722
بهروز عطایی فهرست ۱۴ بازیکن شرکت کننده در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد.
لیست تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۷ تیم برگزار خواهد شد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها که از روز سه‌شنبه سوم مرداد با حضور ۱۸ بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده بود، روز یکشنبه ۱۵ مرداد در ارومیه پیگیری شد و عصر دیروز با دیدار تدارکاتی با ژاپن به پایان رسید.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست نهایی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا اعلام کرد.

سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، محمد، ولی زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح ۱۴ بازیکن ایران در این رقابت‌ها هستند.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) عبدالرضاذعلیزاده (مربی)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی‌پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.
https://jahannews.com/vdchiqn6i23nkqd.tft2.html
jahannews.com/vdchiqn6i23nkqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *