يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

یک آمریکایی سد راه بسکتبال بانوان برای رسیدن به فینال؟

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 847576
تیم بسکتبال بانوان اردن یک بازیکن آمریکایی جذب کرده که بهترین رکورد را در این چند سال اخیر داشته است.
یک آمریکایی سد راه بانوان‌ برای‌ رسیدن به فینال؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مسابقات بسکتبال بانوان کاپ آسیا دویژن B به میزبانی تایلند در حال برگزاری است. روز گذشته مسابقات مرحله گروهی به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به دور دوم مشخص شدند.

اندونزی و اردن با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه خود مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. تیم ملی بسکتبال کشورمان نیز با ۲ برد مقابل مالزی و مغولستان و یک شکست مقابل اندونزی در رده دوم قرار گرفت تا باز هم شانس صعود به نیمه‌نهایی را داشته باشد.

تیم ملی بسکتبال ایران در این مرحله قزاقستان را پیش رو دارد که این بازی فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

بسکتبالیست‌ها در صورت پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی با اردن رقابت خواهند کرد که جدال سختی محسوب می‌شود. 

تیم ملی کشورمان برای دومین دوره متوالی در کاپ آسیا شرکت کرده در حالی که اردن با جذب یک بازیکن آمریکایی در تلاش است بتواند به دویژن A صعود کند. آیشا شپرد بازیکن خارجی اردن که سابقه بازی در WNBA و تیم ملی آمریکا را دارد برای نخستین بار در تیم ملی این کشور آسیایی قرار گرفته و عملکرد بسیار خوبی در کاپ آسیا داشته است. 

این بازیکن در دیدار تیمش مقابل قزاقستان توانست ۳۸ امتیاز کسب کند که یک رکورد بسیار مهم در بسکتبال زنان آسیا هم دویژن A و هم B از سال ۲۰۰۷ محسوب می‌شود.شپرد در تمام این مدت میانگین ۲۷.۷ امتیاز، ۴.۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی در هر بازی به دست آورده است.

برنامه روز پنجشنبه به شرح زیر است:
تایلند - مالزی
ایران - قزاقستان

تیم‌های مغولستان و سریلانکا نیز برای کسب عنوان هفتمی امروز با هم رقابت می‌کنند.
https://jahannews.com/vdceff8vpjh8eni.b9bj.html
jahannews.com/vdceff8vpjh8eni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *