جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

هدف دشمن از عملیات تروریستی شب گذشته

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 847176
اسماعیل کوثری با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در حرم مطهر شاهچراغ گفت: جمهوری اسلامی انتقام دردناکی از آمران حادثه تروریستی شاهچراغ می‌گیرد.
هدف دشمن از عملیات تروریستی شب گذشته
به گزارش جهان نيوز، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با دانشجو با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در حرم مطهر شاهچراغ گفت:

جمهوری اسلامی انتقام دردناکی از آمران حادثه تروریستی شاهچراغ می‌گیرد.

وی افزود: اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ ٬ اقدام کوری بود که در وهله اول با هدف تحت شعاع قرار دادن اخبار خوب روز‌های گذشته مبنی بر آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران در کشور‌های مختلف صورت گرفته است.

نماینده مردم تهران در ادامه گفت: اقدامات لازم برای شناسایی عوامل و آمران این اقدام تروریستی در دستور کار دستگاه‌های امنیتی قرار گرفته و به زودی اخبار آن به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

کوثری در انتها گفت: مردم مطمئن باشند و خیالشان آسوده باشد که جمهوری اسلامی انتقام دردناکی از عوامل و آمران این اقدام تروریستی خواهد گرفت که درد آن را به خوبی حس می‌کنند.
https://jahannews.com/vdca00nai49ny61.k5k4.html
jahannews.com/vdca00nai49ny61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
موشك هاي نقطه زن به درد انتقام از سران داعش و گروهك هاي معاند مي خوره كه وقتشه از دهها فروند اونها استفاده بشه مقر داعشي ها و گروههاي ضد انقلاب در كشور هاي همجوار هدف قرار بگيره