دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ادامه قدرت‌نمایی بانوان بسکتبالیست در کاپ آسیا با شکست مغولستان

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 847144
بانوان بسکتبالیست کشورمان در دومین دیدار کاپ آسیا مقابل مغولستان به پیروزی رسیدند.
ادامه قدرت‌نمایی بانوان بسکتبالیست در کاپ آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا دویژن B که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است تیم ملی کشورمان امروز مقابل مغولستان قرار گرفت.

ملی‌پوشان کشورمان بعد از برتری مقابل مالزی در بازی اول، امروز در دیدار با مغولستان هم پیروز شدند تا دومین برد خود را ثبت کنند. 

تیم‌ملی بسکتبال بانوان کوارتر اول را ۱۳ بر ۸ پیروز شد. در کوارتر دوم و سوم هم به ترتیب با امتیازهای ۲۸ بر ۱۴ و ۵۴ بر ۲۴ به برتری رسید. ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند در نهایت این بازی را با نتیجه ۷۰ بر ۳۳ به سود خود رقم بزنند.


فائزه شهریاری، معصومه اسماعیل زاده، آیدا گل محمدی، نگین رسولی پور، شیدا شجاعی ترکیب ابتدایی را تشکیل می‌دادند. امروز همچنین بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران به یاد شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در شاهچراغ دستبندهای مشکی بر دست کردند.

در دیگر دیدار امروز اندونزی با نتیجه ۶۰ بر ۵۵ مالزی را شکست داد. تیم ملی ایران فردا در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل اندونزی قرار می‌گیرد تا تکلیف صدرنشین مشخص شود. در این مسابقات ۸ تیم حضور دارند که تیم قهرمان به دویژن A صعود می‌کند.
https://jahannews.com/vdcfjedcjw6djya.igiw.html
jahannews.com/vdcfjedcjw6djya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *