يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

تهدید نمایندگان استان‌های شمالی به استعفا

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 847045
همکاران نماینده استان‌های شمالی تا هفته دیگر فرصت می‌دهند تا این موضوع تعیین تکلیف شود و در غیر این صورت همگی استعفا خواهیم داد.
تهدید نمایندگان استان‌های شمالی به استعفا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد ) قوه مقننه  در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان دولت گفت: برنج و چای تنها محصول کشاورزان استان‌های شمالی است تا معیشت خود را تأمین کنند اما هنوز برنج سال 1401 روی دست آنها مانده و برنج 1402 هم آمده و نمی‌توانند آن را بفروشند لذا اگر تا هفته آینده این وضع تعیین تکلیف نشود، استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه می‌کنم.

وی افزود: باید جلوی واردات برنج گرفته شود و در این باره باید جلسه بگذارید چرا که نمی‌توان به یک بخش توجه کرد و بخش دیگر را نادیده گرفت.

نماینده صومعه سرا در مجلس بیان کرد:همکاران نماینده استان‌های شمالی تا هفته دیگر فرصت می‌دهند تا این موضوع تعیین تکلیف شود و در غیر این صورت همگی استعفا خواهیم داد.
 
https://jahannews.com/vdcfjedctw6djxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfjedctw6djxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سزای گرانفروش نخریدن است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سزای دلالهای زالو صفت نخریدنه.نه کشاورز بیچاره
Iran, Islamic Republic of
عزیز من اگه تونستی یکساعت توی مزرعه برنج درو کنی و طاقت بیاری ، اگه تونستی هزینه های کاشت ، داشت و برداشت رو مدیریت کنی اونوقت حق با شماست.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا استعفا بدهند مشكل كشاورزان حل مي شود و برنج شان بفروش مي رود ؟؟؟
خب گران است لابد كسي پا پيش نمي گذارد البته اگر به قيمت منطقي و شرايط مناسب بفروشند تعاوني هاي نهاد هاي نظامي و انتظامي وزارتخانه ها و كارخانجات و فروشگاههاي بزرگ و زنجيره ايي مي خرند اما معلوم نيست قيمت چند است و شرايط چيست ؟؟!