شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

صدور حکم ۹ نفر از حرمت شکنان تاسوعا در اراک

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 846903
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حکم ۹ نفر از اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) در روز تاسوعای حسینی در آرامستان اراک صادر شد.
صدور حکم ۹ نفر از حرمت شکنان تاسوعا در اراک
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اتفاق ناگوار تاسوعای حسینی در آرامستان اراک که منجر به اهانت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و روز عظیم شد و مردم استان را آزرده خاطر کرد، دستگاه قضایی با کمک ضابطین عدلیه و با تلاش دادستان، بازپرس پرونده و با پیگیری شبانه‌روزی در مرحله دادسرا وظایف خود را به انجام رساند.

وی تصریح کرد:  پرونده موسوم به آرامستان اراک منتهی به قرار جلب دادرسی شد و امروز پرونده در محاکم اراک ثبت خواهد شد و مجازات قانونی که برای این اعمال هنجارشکنانه که مرتکب شدند، برای 9 نفر از متهمان حکم صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکز عناوین اتهامی این افراد را اهانت به مقدسات، اجتماع و تبانی برای برهم زدن امنیت  داخلی، تبلیغ علیه نظام و برخی از آنها نگهداری مواد مخدر است که به این اتهامات در دادگاه صالحه مرکز استان رسیدگی خواهد شد.

به گفته وی حکم قانونی و قاطع این افراد به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

 موسوی همچنین بیان کرد: پرونده مربوط به اهانت همسر شهید مدافع حرم از نظر جنبه عمومی جرم منتظر صدور حکم است.
 
https://jahannews.com/vdchv-n6x23nkwd.tft2.html
jahannews.com/vdchv-n6x23nkwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه‌شون رو اعدام کنین و یک مملکت رو از شرشان خلاص کنین.
Iran, Islamic Republic of
اعدام شان کنید این بهایییان را
Iran, Islamic Republic of
بهتره حکم بازدارنده باشه