دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

فوتبالیست به کما رفته آبادانی درگذشت

جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 846736
فوتبالیست نوجوان تیم کیانوش آبادان دارفانی را وداع گفت.
فوتبالیست به کما رفته آبادانی درگذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، افتتاحیه مسابقات باشگاهی آبادان بین تیم های کیانوش و پدیده، از ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در هوای بسیار گرم آبادان بین تیم‌های کیانوش و پدیده برگزار شد که اواسط بازی در نیمه اول "احسان نژادیوسفی" از تیم کیانوش به یک باره نقش بر زمین شد.

به گزارش ایسنا، این نوجوان به دلیل ایست قلبی به بیمارستان شرکت نفت آبادان و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد ولی به دلیل پایین بودن سطح هوشیاری به کما رفت.

نژاد یوسفی پس از ۲۳ روز قرار داشتن در حالت کما، در نهایت بامداد امروز دارفانی را وداع گفت.

این خبر را عبادی سرمربی تیم کیانوش تایید کرد و گفت: این بازیکن بامداد امروز جمعه بیست مرداد ماه در بیمارستان اهواز درگذشت.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این فوتبالیست نوجوان را به خانواده او و جامعه فوتبال خوزستان تسلیت می‌گوید.
https://jahannews.com/vdcbf0bw0rhbazp.uiur.html
jahannews.com/vdcbf0bw0rhbazp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر ورزشهای حرفه ای به سلامت انسان کمک میکنه!!! این ورزشها رو که نه به درد سلامتی میخوره نه به درد کشور تعطیل کنید و دنباله روی غربیها در این زمینه نباشید
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع بزرگوارن وزارت بهداشت که با تعطیلی گرمای هوا خودشان زیر کولر نشسته وعموم را مدنظر قرار نمی دهند؟ بخاطر این فوت ناگهانی وزیر بهداشت باید استعفا می داد؟ .