يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

چگونه با سرمایه اندک در منطقه ۲۲ تهران خانه بخریم؟

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 846654
با سرمایه اندک می‌توانید در منطقه 22 تهران خانه بخرید. برای این منظور، بازار ملک را به دقت بررسی کنید، به دنبال فرصت‌های مناسب باشید و از اطلاعات مشاوران املاک و منابع مختلف استفاده کنید. در مذاکرات قیمت مهارت داشته باشید. با دقت و تحقیق، استفاده از نکات مهم حتی با سرمایه محدود هم می‌توانید خانه‌ی مورد علاقه‌تان را در این منطقه تهیه کنید.

امروزه سرمایه‌گذاری در ملک، یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های ایمن و معتبر است. منطقه 22 یکی از بهترین مناطق پر پتانسیل و روبه‌رشد پایتخت است که توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. این منطقه، با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی همچون: آبشار تهران، مرکز خرید ایران‌مال، بام‌لند، باغ ملی گیاه‌شناسی به یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق توریستی تهران تبدیل شده است.

پروژه‌های معتبری مانند پروژه نیکان، پروژه ستین و پروژه نارنجستان ۵ در این منطقه قرار دارند که دارای شرایط پیش‌فروش خاصی هستند. اگر شما هم سرمایه اندکی دارید با ما همراه باشید تا به شما راه و روش خرید خانه با سرمایه کم را معرفی کنیم.

راه‌های مناسب برای خرید خانه با سرمایه اندک
برخی از افراد که نقدینگی کمی دارند و برای خرید خانه تلاش می‌کنند، زمانی که استعلام قیمت هر ملک را می‌گیرند، بیشتر از قبل برای خانه‌دارشدن ناامید می‌شوند. معمولا قیمت خانه در هر سال افزایش می‌یابد و افراد به جهت آن که بتوانند با سرمایه اندک صاحب‌خانه شوند، می‌توانند از چند روش استفاده کنند.

چند نمونه از راه‌های خرید خانه با سرمایه اندک شامل: خرید خانه در محله‌های ارزان شهر، خرید خانه با کمترین امکانات، سرمایه‌گذاری در مناطق روبه‌رشد، استفاده از تسهیلات بانکی و خرید اوراق بانک مسکن است. یکی از بهترین روش‌های خرید خانه، خرید واحد در مناطق روبه‌رشد است. یکی از فرصت‌های فوق‌العاده خرید خانه با سرمایه اندک، پروژه‌های معتبر منطقه 22 تهران است که دارای شرایط فروش عالی و حتی اقساطی هستند. شما می‌توانید با دریافت مشاوره‌های تخصصی از تیم مشاورین املاک دیار 22، بهترین پروژه را متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

3 پروژه مناسب برای خرید با سرمایه اندک
منطقه چیتگر، یکی از مناطق مورد علاقه انبوه‌سازان، تعاونی‌ها و سرمایه‌گذاران است و به همین جهت پروژه‌های فوق‌العاده‌ای در حال ساخت هستند که ما از بین آن‌ها به معرفی 3 پروژه مناسب برای خرید ملک با سرمایه اندک در این منطقه می‌پردازیم.

پروژه نیکان مروارید شهر


یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکونی - تجاری در منطقه مروارید شهر، پروژه نیکان است. این پروژه توسط یکی از تعاونی‌های خوشنام منطقه 22، به نام تعاونی ثمین اجرای دقیق در دست احداث است. پروژه نیکان دسترسی فوق‌العاده‌ای به بزرگراه‌های اصلی تهران، ایستگاه مترو وردآورد، دریاچه چیتگر، مجموعه هزار و یک شهر و... دارد.

نزدیک بودن به این مناطق، در آینده‌ای نه‌چندان دور سودآوری بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران به همراه خواهد داشت. متراژهای این پروژه از 70 تا 150 متر طراحی شده است و این موضوع به نفع افرادی است که سرمایه اندکی برای خرید خانه دارند. پروژه نیکان، یکی از فرصت‌های عالی برای پیش‌خرید ملک در این منطقه به شمار می‌رود.

پروژه مجلل ستین
پروژه ستین یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های منطقه 22 تهران به‌حساب می‌آید. این پروژه در بهترین لوکیشن مکانی قرار گرفته و ویوی بسیار زیبایی آن را احاطه کرده است. اگر بخواهیم گوشه‌ای از این زیبایی‌ها را عنوان کنیم، می‌توانیم به کوه‌های زیبای تهران، پارک بزرگ چیتگر، مجموعه بام‌لند و بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه به نام هزار و یک شهر اشاره کنیم. پروژه ستین، دارای واحدهایی با متراژ 60 تا 180 متر است که این امر به‌تنهایی می‌تواند تصمیم‌گیری انتخاب واحد را برای سرمایه‌گذاران راحت‌تر نماید. این پروژه دارای امکانات ویژه‌ای به شرح ذیل است:

• %15 درصد سود مشارکت
• تعهد ضرر و زیان سرمایه‌گذاران
• تنوع متراژ برای کلیه خریداران متناسب با نقدینگی و سلیقه آن‌ها

پروژه ستین بهترین انتخاب برای افرادی است که دوست دارند با سرمایه اندک در منطقه چیتگر صاحب‌خانه شوند.

پروژه لوکس نارنجستان ۵
 

پروژه نارنجستان ۵ یکی از پروژه‌هایی با رزومه‌ عالی در منطقه 22 تهران است. تعاونی ابنیه آکام که سازنده این برج است، پیشینه بسیار خوبی در سرعت و کیفیت ساخت پروژه‌ها دارد. به همین جهت هر پروژه‌ای که این تعاونی ساخت آن را به عهده بگیرد در کوتاه‌ترین زمان، پذیره‌نویسی آن به اتمام می‌رسد. زمان تحویل پروژه نارنجستان ۵ بر اساس تخمین‌های صورت‌گرفته، سال 1405 اعلام شده است. این پروژه دارای امکانات بی‌نظیری است که در متن ذیل به تعدادی از آن‌ها اشاره شده است:

• سالن ورزشی
• پارکینگ انباری مستقل
• دارای تیم حفاظت و اتاق مانیتورینگ
• دارای لابی لوکس هتلینگ و لابی من 24 ساعته

پس اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در پروژه‌ای هستید که خاطرتان را از هر لحاظ راحت کند، پروژه نارنجستان ۵ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نتیجه‌گیری
ما در این نگارش سعی داشتیم راه‌های خرید خانه با سرمایه اندک را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. در ادامه به معرفی پروژه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر پرداختیم. اما اگر شما می‌خواهید برای آینده خود و فرزندانتان هوشمندانه‌ترین انتخاب را داشته باشید، می‌توانید از املاک دیار 22 که تخصص لازم را در حوزه پیش‌فروش پروژه‌های منطقه 22 دارد راهنمایی بگیرید. پس بیش از این فرصت را از دست ندهید و برای رسیدن به آینده‌ای پرسود اولین گام را بردارید.
https://jahannews.com/vdcaminay49nyi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaminay49nyi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *