دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

دستور وزیر اقتصاد برای تسریع در پرداخت وام فرزندآوری +فیلم

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 846649
وزیر اقتصاد و امور دارایی در بازدید سرزده از یکی از شعب بانک صادرات اسلامشهر، خواستار تسریع در پرداخت ‌وام فرزندآوری شد.
دستور وزیر برای تسریع در پرداخت وام فرزندآوری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، احسان خاندوزی‌ وزیر امور اقتصادی و دارایی‌ به همراه مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر از یکی از شعب بانک صادرات اسلامشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند پرداخت تسهیلات خرد و کلان در بانک صادرات ایران مطلع شد.

وزیر اقتصاد کشور در ادامه دغدغه‌های کارمندان، مبنی بر سرعت پایین و قطعی سرورها که باعث اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم می‌شود را شنید. سرعت پایین سرورهای ثبت احوال کشور نیز دیگر مشکلی بود که مطرح شد.

خاندوزی در گفت‌وگو با کارکنان بانک از مراحل دریافت وام فرزندآوری در اسلامشهر پرس‌وجو کرد و خواستار تسریع آن شد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی سپس دغدغه‌های مردم حاضر در بانک را شنید که در این گفت و شنودها، مشکلات مربوط به پرداخت وام به یک تولیدکننده، وام خرید جهیزیه، ضمانت‌نامه لازم برای بانک‌ها و...، مطرح شد.

خاندوزی که در این سفر به همراه معاونین خود حضور یافته بود، دستور پیگیری هر یک از مشکلات مطرح شده را به معاونان مربوطه داد.
بازدید وزیر اقتصاد از شرکت‌ فیلور ‌
خاندوزی همچنین به همراه مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر و جمعی از مدیران ستادی وزارت اقتصاد، از کارخانه صنایع غذایی فیلور در بخش احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.

وی پس از شنیدن مشکل مربوط به بدهی انباشته این شرکت، وعده داد که رفع این مشکل توسط وزارتخانه متبوعش پیگیری شود و دستور پرداخت بدهی صادر شود.

وزیر اقتصاد در ادامه به همراه نماینده مجلس و فرماندار اسلامشهر از خط تولید کارخانه بازدید کرد‌ و گفت: مجموعه‌های تولیدی که برند هستند و توان تولیدی بالایی دارند، باید به طور ویژه پیگیری شوند. کار تولید نباید بخوابد و این موضوع نباید در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی اتفاق بیفتد.

خاندو‌زی ‌با اشاره به مشکلات کارخانه‌ها برای تامین مواد اولیه تولید توضیح داد: دسترسی به مواد اولیه با قیمت‌های مناسب از مهم‌ترین موضوعاتی است که پیگیری می‌کنیم، این مورد باعث می‌شود تا کالا با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.
https://jahannews.com/vdceep8vojh8epi.b9bj.html
jahannews.com/vdceep8vojh8epi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بجاي پرداخت وام فرزند آوري اگر تسهيلات ويژه در نظر گرفته شود مثل بيمه همسر دوم و قانون در اين مورد اصلاح شود و موانع پرداخت وام براي همسر دوم و سوم بر طرف شود و ضرورت ازدواج مجدد تبيين شود نرخ رشد جمعيت افزايش چشمگير مي يابد.